  • 11. Data: 2009-11-13 21:49:51
    Temat: Re: ładowarka na baterie
    Od: "Darek R." <d...@p...onet.pl>

    Może coś takiego:
    http://www.ladyada.net/make/mintyboost/

    --
    Pozdrawiam,
    Dariusz Rzońca

  • 12. Data: 2009-11-13 22:42:59
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Osadnik" <o...@w...pl> wrote in message
    news:hdi3i8$8nj$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Jestem posiadaczem telefonu Nokia E51. Niby wszystko ok, cacy ale urządzenie pożera

    > baterie w trymiga (dlatego ze z niego sporo korzystam) i ładowanie telefonu 2x
    > dziennie stało sie norma i przykrym obowiązkiem za razem. Stad pomysł ładowania
    > baterii telefonu za pomocą jakiegoś "adaptera" na paluszki AA.
    > Jedyny warunek to niski koszt wykonania, wygoda użycia i waga do 250g.

    http://www.allegro.pl/item814183470.html

    Waga 0,282 kg - chyba przebolejesz ;)

  • 13. Data: 2009-11-14 13:06:08
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Równolegle łączyć kilku akumulatorków nie możesz,

    A to niby czemu?

    Pozdrawiam
    FJ

  • 14. Data: 2009-11-14 21:16:34
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    tg pisze:
    > "Osadnik" <o...@w...pl> wrote in message
    >
    > http://www.allegro.pl/item814183470.html
    >
    > Waga 0,282 kg - chyba przebolejesz ;)

    ale nie cenę :)
    jak by było połowę tańsze to już bym kupił :)

  • 15. Data: 2009-11-14 22:45:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello tg,

    Friday, November 13, 2009, 11:42:59 PM, you wrote:

    > "Osadnik" <o...@w...pl> wrote in message

    > http://www.allegro.pl/item814183470.html

    W treści aukcji jest kłamstwo: "Pojemność baterii/akumulatora 8000
    mA" - w rzeczywistości urządzenie zawiera 4 akumulatory LiIon
    połączone zapewne szeregowo i według deklaracji producenta ma
    pojemność łączną 19Wh (19V 1000mAh) lub niewiele ponad 20Wh (5.6V
    3600mAh).

    > Waga 0,282 kg - chyba przebolejesz ;)

    19Wh za 149 PLN? Za drogo. Samodzielnie można zrobić lepszy gadżet. A
    po odrzuceniu uprzedzeń do żelowych - za taką cenę, to już małą
    elektrownię ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2009-11-14 23:14:02
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > A to niby czemu?

    Bo należy przy tym zachować daleko idącą ostrożność... Skąd masz
    pewność, że Autor połączy równolegle identyczne akumulatorki naładowane
    w podobnym stopniu??

    Pozdrawiam
    Konop

  • 17. Data: 2009-11-15 14:32:10
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    > Bo należy przy tym zachować daleko idącą ostrożność... Skąd masz pewność,
    > że Autor połączy równolegle identyczne akumulatorki naładowane w podobnym
    > stopniu??
    Nie uważasz, że ciut przesadziłeś? Na tej zasadzie to powinieneś napisać, że
    nie wolno autorowi podłączać niczego pod 230V - bo, a nóż, ma odizolowane
    końce przewodów owinięte wokół kostek...
    Zresztą, dyskusje o łączeniu akumulatorów już tu były... Radzę odszukać
    sobie i nie wprowadzać w błąd.
    Pozdrawiam
    FJ

  • 18. Data: 2009-11-15 15:01:34
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    > W treści aukcji jest kłamstwo: "Pojemność baterii/akumulatora 8000
    > mA" - w rzeczywistości urządzenie zawiera 4 akumulatory LiIon

    E, przesadzasz. A może są tam 4 aku po 2000mAh co daje sumarycznie 8000mAh.
    Zauważ, że sprzedawca nigdzie nie podał napięcia tego akumulatora 8Ah ;) To
    po prostu kreatywna selekcja faktów ;)

    Pozdrawiam
    FJ

  • 19. Data: 2009-11-15 15:41:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Filip,

    Sunday, November 15, 2009, 4:01:34 PM, you wrote:

    > E, przesadzasz. A może są tam 4 aku po 2000mAh co daje sumarycznie 8000mAh.
    > Zauważ, że sprzedawca nigdzie nie podał napięcia tego akumulatora 8Ah ;) To
    > po prostu kreatywna selekcja faktów ;)

    Oszustwo - przy połączeniu szeregowym nie ma mowy o sumowaniu
    pojemności.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2009-11-15 17:15:23
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    > Oszustwo - przy połączeniu szeregowym nie ma mowy o sumowaniu
    > pojemności.

    Ale może jest równolegle i przetwornica ;) I się zgadza...
    Pozdrawiam
    FJ