  • Data: 2013-05-06 15:27:59
    Temat: Re: ladowarka USB
    Od: Miroslaw Kwasniak <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Chwileczkę - telefon podłączony do komputera może nie mieć
    > zainstalowanego oprogramowania ale od strony zasilania zostanie
    > rozpoznany jako jakieś urządzenie USB i dostanie normalne zasilanie. I
    > niczego zwierać nie trzeba.
    >
    > Mowa o ładowarkach a nie o łączeniu z komputerem, przypominam.

    Typowe telefony (pomijam wynalazki, którer bawią się piątym pinem) rozpoznają
    ładowarki po zwarciu
    linii data. Gdy nie rozpoznają ładowarki to postępują zgodnie z protokołem USB.

    Jak chcesz wiecej szczegułów to proszę poczytaj sobie ;)

    http://www.usb.org/developers/devclass_docs/USB_Batt
    ery_Charging_1.2.pdf
    http://kinetis.pl/sites/default/files/BC1.2_FINAL.pd