  • Data: 2013-03-27 19:56:28
    Temat: Re: laczenie scen MP4 w jedna calosc bez zadnych konwersji
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz" <t...@g...com> writes:

    > No wlasnie o takie sklejanie mi chodzilo tylko nie wiedzialem jak.
    > Teraz widze jeden z kolegow pisze ze robi to zwyklym poleceniem DOSowym
    > copy /b plik1.m2ts + plik2.m2ts wynik.m2ts .
    > Nie probowalem czegos takiego.
    > Ale Ty, skoro zabierasz glos to z pewnoscia robisz tak na codzien.
    > Podziel sie z nami ta wiedza.

    Proszę bardzo, ale nie wiem czy ta informacja będzie przydatna. Ja to
    robię metodą:

    cat plik1 plik2 plik3 > plik_wynikowy

    Alternatywnie:
    cat plik2 >> plik1

    Czasem przydają się także rozmaite mutacje w stylu:
    dd bs=$((XXX)) skip=YYY seek=ZZZ conv=notrunc itd.

    Nie jestem pewien czy wersja z catem jest dostępna w produktach MS.
    Natomiast pamiętam, że kilkanaście lat temu, a może nawet mniej, robiłem
    w niejakim DOSie takie copy/b i działało to prawidłowo.
    --
    Krzysztof Halasa