  • Data: 2013-03-25 20:58:53
    Temat: Re: laczenie scen MP4 w jedna calosc bez zadnych konwersji
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał w

    > wlasnie go zainstalowalem i dziala.
    > http://gral.y0.pl/~fcchandler/Plugins/QuickTime/Quic
    kTime.zip

    Im bardziej zaglebiam sie w internecie w temat tym wiekswze ogarnia mnie
    zdziwienie.
    Zaden ze znanych program nie umie czytac ani obrabiac formatow MP4.
    Czyzby to MP4 bylo jakims futurystycznym wybrykiem?
    Przeciez od lat chyba miliony aparatow cyfrowych zapisuja w tym formacie a
    programow do ich obrobki nie ma.
    W czym tu jest rzecz, czy to jaks super skomplikowana technologia?
    Mam zal do producenta mojego aparatu Sony ze nie dolaczyl prostego programu
    chociazby do scalania zrobionych scen w MP4.