  • 1. Data: 2002-08-19 17:41:37
    Temat: łacze radiowe - warto?
    Od: "Wobor" <w...@p...onet.pl>

    Czy warto skorzystac z uslug firmy oferujacej lacze radiowe z internetem
    (niedzielone)?

  • 2. Data: 2002-08-19 19:56:44
    Temat: Re: łacze radiowe - warto?
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Wobor" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy warto skorzystac z uslug firmy oferujacej lacze radiowe z internetem
    > (niedzielone)?

    Warto jesli firma ma ciekawa oferte tzn cena/mozliwosci. Dowiedz sie jakie
    opinie kraza wsrod uzytkownikow firmy, jakie lacza ma firma itd.

    -----
    Xon

  • 3. Data: 2002-09-05 22:13:17
    Temat: Re: ?acze radiowe - warto?
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Mon, 19 Aug 2002 17:41:37 +0000 (UTC), "Wobor"
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy warto skorzystac z uslug firmy oferujacej lacze radiowe z internetem
    > (niedzielone)?

    troche malo szczegolow

    niedzielone to jak dla mnie point-tp-point, czyli takie dwa bembeny
    jak to mówił mój koleś, ale bembeny mogą być 155Mbps, zaś siec po
    drugiej stronie moze stac na SDI

    przypadek skrajny, ale mozeliwy i spelnia warunki ktore podales

    Rzuc nazwe firmy, pod co podpieta, jakis namiar na server w ich sieci
    (coby puscic traceroute-a), moze sie znajda tacy co juz
    korzystali/korzystaja i wtedy bedzie mozna powiedziec cos wiecej

    achaaa, no i najwazniejsze to przeznaczenie w/w łącza

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018