  • 1. Data: 2002-08-13 13:18:10
    Temat: Re: Europejski punkt widzenia?
    Od: "--vladi" <x...@i...pl>

    > Czyli czemu Europa ma walczyc o wolny Internet.
    >
    > Bardzo ciekawe, w sumie trudno sie nie zgodzic.

    "We need to build our borders online and offer our citizens protection
    within those borders, and escape from America"

    gdzie widzisz wolnosc w podsumowaniu tego artykulu? zasieki za zasieki?
    ja uwazam ze amerykanie z tym swoim policyjnym podejsciem do swiata daza do
    samozaglady i nie nalezy im w tym przeszkadzac... :)
    nalezy sie martwic tym ze nasz prezydent okazal sie wielkim przyjacielem
    busha i ze bedzie sie staral wdrazac amerykanskie rozwiazania co do blokady
    polsiego internetu... (przypomina mi to ostatni teledysk george michel-a w
    ktorym blair okazuje sie pieskiem busha)
    pierwsze rezultaty mamy juz w poznaniu i wlamem do serwerow nasa. ciekawe
    jak oni wycenili straty na milion dolarow?

    --vladi

  • 2. Data: 2002-08-13 23:17:02
    Od: c...@m...pl ([cookie])

    On Tue, 13 Aug 2002 13:18:10 +0000 (UTC), "--vladi"
    <x...@i...pl> wrote:

    >pierwsze rezultaty mamy juz w poznaniu i wlamem do serwerow nasa. ciekawe
    >jak oni wycenili straty na milion dolarow?

    pewnie w rocznej pensji ich adminów, którzy zamiast zadbac o security
    siedzieli na ircu - i teraz ktos to musi nasa wynagrodzic ;)

    --
    stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64