  • 1. Data: 2002-08-14 14:18:17
    Temat: Otwock i neo+
    Od: "HAL" <g...@g...pl>

    okolo polowy poprzedniego miesiaca doszly mnie sluch ze w warszawie
    zakladaja NEO+
    tkniety dziwnym przeczuciem wybralem sie do BOKu tepsy. troche sie zdziwilem
    jak dostalem do wypelnienia formularz zgloszenia. mila pani powiedziala ze
    na przelomie lipca/sierpnia zaczynaja zakladac usluge, a w polowie sierpnia
    bede mial juz lacze w domu. czas mija. nic sie nie dziaje. dzis dzwonilem do
    BOK-u tpsy w Otwocku (788 38 09). z tego co sie dowiedzialem to dzis
    uruchomili ta usluge w Otwocku, a w przeciagu najdalej 2 tygodni mam miec
    neo w domu. mam nadzieje ze tym razem beda sie trzymali terminow, chociaz po
    tepsie wszystkiego mozna sie spodziewac.

    osoby nie zainteresowane przepraszam, ale kilka osob pisalo na ta liste w
    sprawie lacz internetowych w otwocku i okolicach i do nich wlasnie jest
    skierowany ten post.

    --
    pozdrawiam
    HAL