-
11. Data: 2002-02-12 14:57:23
Temat: Re: lacza miedzynarodowe TP s.a.
Od: Michal Walkowski <s...@i...pl>
W artykule <a4b454$rda$1@news.tpi.pl>, Mateusz\(Amkacz\) napisał(a):
> w takim quake'u (obojętnie ktorym) liczy sie tylko i wylacznie ping, bo
> przy ustawieniach rate 10000 uzywa tylko w sumie 10kB/s czyli srednio 5 w
> ta i w druga strone.
Rate ustala jakie ma byc pasmo do Ciebie, a nie lacznie z tym ile Ty
wysylasz, przynajmniej tak mi wyszlo jak sie kiedys bawilem qw.
> Dlatego tez lacze majace maksymalny transfer (120kB/s na 1mbit) moze miec
> ping 30-40 do serwera, co wcale nie jest komfortowe jesli sie gra (rail).
> Im ping blizszy 0 tym lepiej. Dla gracza ping to JEST wszystko.
Chodzi Ci o takiego normalnego pinga czy tego ktory jest pokazywany w
grze? Bo to nie to samo a dyskusja dotyczy tego pierwszego...
--
Michal
-
12. Data: 2002-02-12 16:38:17
Temat: Re: lacza miedzynarodowe TP s.a.
Od: "newbie" <d...@p...com>
"Michal Walkowski" <s...@i...pl> wrote in message
> Chodzi Ci o takiego normalnego pinga czy tego ktory jest pokazywany w
> grze? Bo to nie to samo a dyskusja dotyczy tego pierwszego...
No wlasnie , obawiam sie ze Ci ktorzy nie grali online-realtime nie maja
zielonego pojecia o czym mowa bedac skadinad znajacymi sie na rzeczy specami
od inetu :-))))))))))
-
13. Data: 2002-02-12 16:38:28
Temat: Re: lacza miedzynarodowe TP s.a.
Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <a...@i...pl.nospam>
> Rate ustala jakie ma byc pasmo do Ciebie, a nie lacznie z tym ile Ty
> wysylasz, przynajmniej tak mi wyszlo jak sie kiedys bawilem qw.
ja to co pisalem opieralem na quake 3, ktory ma troche zmodyfikowany kod
sieciowy. O qw malo wiem :)
> Chodzi Ci o takiego normalnego pinga czy tego ktory jest pokazywany w
> grze? Bo to nie to samo a dyskusja dotyczy tego pierwszego...
ping w grze jest powiekszany o wartosc jaka potrzebuje serwer dedykowany na
przetworzenie informacji o ruchach i czynnosciach gracza. Dlatego jezeli
ping (taki jaki otrzymujemy sprawdzajac pakietami icmp) jest mniejszy to gra
sie lepiej...
-
14. Data: 2002-02-12 16:38:32
Temat: Re: lacza miedzynarodowe TP s.a.
Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <a...@i...pl.nospam>
> ps. fizyki nie przeskoczysz. policz sobie, ile ms idzie impuls
> elektromagnetyczny do satelity i z powrotem - albo nawet po ziemi...
czyli wg ciebie ipartners lamie prawa fizyki bo ma mniejsze czasy odpowiedzi
niz tpsa? ;)
-
15. Data: 2002-02-12 19:06:07
Temat: Re: lacza miedzynarodowe TP s.a.
Od: Michal Walkowski <s...@i...pl>
W artykule <a4bf8l$qsp$1@news.tpi.pl>, Mateusz\(Amkacz\) napisał(a):
> ping w grze jest powiekszany o wartosc jaka potrzebuje serwer dedykowany na
> przetworzenie informacji o ruchach i czynnosciach gracza. Dlatego jezeli
> ping (taki jaki otrzymujemy sprawdzajac pakietami icmp) jest mniejszy to gra
> sie lepiej...
Raczej nie... ogolnie chodzi mi o to ze nie zawsze nizszy ping icmp'owy
daje lepsza gre. Najlepszym przykladem byl do niedawna ACN ze swoim
najtanszym pakietem.
--
Michal
-
16. Data: 2002-02-12 19:25:16
Temat: Re: lacza miedzynarodowe TP s.a.
Od: "newbie" <d...@p...com>
"Michal Walkowski" <s...@i...pl> wrote in message
> Raczej nie... ogolnie chodzi mi o to ze nie zawsze nizszy ping icmp'owy
> daje lepsza gre. Najlepszym przykladem byl do niedawna ACN ze swoim
> najtanszym pakietem.
W ktorym trzeba powiekszyc upstream do 64 kpbs i juz da sie grac :-)
-
17. Data: 2002-02-12 21:51:19
Temat: Re: lacza miedzynarodowe TP s.a.
Od: Michal Walkowski <s...@i...pl>
W artykule <a4bpqv$1f2r$1@news2.ipartners.pl>, newbie napisał(a):
>> Najlepszym przykladem byl do niedawna ACN ze swoim najtanszym pakietem.
>
> W ktorym trzeba powiekszyc upstream do 64 kpbs i juz da sie grac :-)
Dokladnie. Tylko ze przed ta operacja ma sie pieknego pinga do serwera
w granicach 15 ms a grac sie nie da.
--
Michal
-
18. Data: 2002-02-13 09:41:05
Temat: Re: lacza miedzynarodowe TP s.a.
Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <a...@i...pl.nospam>
dlatego tez powiedzialem o tych 5kb potrzebnych w ta i w druga strone