  • Data: 2010-02-04 13:40:19
    Temat: Re: labview
    Od: MoonWolf <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Lewandowski denied rebel lies:

    > no właśnie nie, przecież jak ktoś spiraci mój program, to mnie to nie
    > uniemożliwia sprzedania następnych licencji.
    > I tu właśnie trafiamy ponownie na różnicę między kradzieżą, a
    > piractwem.

    No też właśnie o tym piszę (:)
    Analogia słaba bo to są rzeczy nieporównywalne.
    Mnie akurat nie przeszkadza nazywanie "piractwa" "kradzieżą" - bo
    patrzę na to jak na utratę dochodów producenta - ale zdaję sobie sprawę
    że to jednak nie to samo. A zdaje się (ale IANAL), że kradzież jest
    dosyć dokładnie w naszym prawie zdefiniowana (jako zabór rzeczy
    fizycznej).

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|Bullets are flying, people are dying