  • 81. Data: 2018-12-24 11:33:55
    Temat: Re: lHamowanie letnimi w zimie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
    W dniu 21.12.2018 o 08:48, Kris pisze:

    >Kiedyś - jeszcze w latach '90 (szczególnie, jak mówimy o PF125p)
    >opony to były Dębica D124. I wszyscy to mieli, bo nie było nic
    >innego. A jak było, to było uniwersalne, przynajmniej o wiele
    >bardziej uniwersalne, niż teraz. A w dodatku wszyscy mieli podobne.
    >Więc jak spadł śnieg, to Grabus i 105 nie skręcały, a PF125p i
    >Polonez nie ruszały.

    w 1985 lub 86 jechalem taksowka z Dusznik do Zielenca, skoda, chyba
    120.
    Ruszala, skrecala, i wyprzedzala wszystko.
    A F125 i polonezy to tanczyly na drodze.

    Niestety - nie w glowie mi wtedy bylo patrzec na opony ... ale chyba
    byly "zwykle", bo skad lepsze ...

    >Kadett natomiast i ruszał i skręcał, ale za to był składakiem ;)

    Kadet akurat mogl byc na niemieckich oponach.

    Ale byly jeszcze syrenki, trabanty i warczyburgi.
    I Dacie, i Zastawy.

    J.

  • 82. Data: 2018-12-24 12:55:56
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 24.12.2018 o 11:33, J.F. pisze:

    > w 1985 lub 86 jechalem taksowka z Dusznik do Zielenca, skoda, chyba 120.
    > Ruszala, skrecala, i wyprzedzala wszystko.

    Dwie trylinki w bagażniku może? ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 83. Data: 2018-12-24 13:18:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
    >Dwie trylinki w bagażniku może? ;)

    W bagazniku nasze plecaki, no i narty, wystajace troche na bok :-)

    J.

  • 84. Data: 2018-12-24 13:41:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 23 Dec 2018 12:58:28 +0100, w <o...@l...harvard.local>,
    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał(-a):

    > A kto testował?

    A pogooglaj sobie. Sporo tego.

    > W moich testach są bdb :-)

    Dlatego na takie własne testy nie zwracam uwagi :)

  • 85. Data: 2018-12-24 13:42:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    23 Dec 2018 12:07:06 GMT, w <5c1f7a6a$0$19257$426a74cc@news.free.fr>, Mateusz
    Viste <m...@n...pamietam> napisał(-a):

    > Posiadają label 3PMSF, czyli to opony zimowe.

    One mają homologację zimową, czyli nadają się do jazdy w zimie.
    Ale to nie są opony zimowe.

    > O tyle ciekawe, że Michelin
    > jakiś gumowy patent zastosował, który sprawia że guma się nie rozpływa
    > latem.

    Bo to po prostu opona bardziej letnia :D

  • 86. Data: 2018-12-24 14:28:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 23 Dec 2018 13:03:16 +0100, Tomasz Gorbaczuk

    > z "plusem" czy bez? - bez "plusa" to poprzednia
    > generacja, z "plusem" - obecna.

    Stara bez plusa.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 87. Data: 2018-12-26 14:59:21
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2018 o 13:41 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

    > A pogooglaj sobie. Sporo tego.

    Widocznie wszystko zalezy od tego z jakim nastawieniem szukasz tych
    testów. Ja właśnie googlam i znajduję same pozytywy o MCC. Ty wręcz
    przeciwnie.
    O kan dupy takie testy.

    > Dlatego na takie własne testy nie zwracam uwagi :)

    To spory błąd. Ale to nie moja sprawa.

    TG