-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!cleanfeed3-a.proxad.net!n
nrp4-1.free.fr!not-for-mail
From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
Subject: Re: lHamowanie letnimi w zimie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <0...@g...com>
<pvgkpb$dgo$1@node1.news.atman.pl>
<1ogu6fn6jdgo0.10ir0xyv5bj9f$.dlg@40tude.net>
<5...@t...no1>
<pviadm$6q3$1@node2.news.atman.pl>
<5c1cc48b$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAgMAAAAqbBEUAAAADFBMVEX///8AAACAgIBAQEBMvJN
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
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 21 Dec 2018 12:03:28 GMT
Lines: 16
Message-ID: <5c1cd690$0$15167$426a74cc@news.free.fr>
Organization: Guest of ProXad - France
NNTP-Posting-Date: 21 Dec 2018 13:03:28 CET
NNTP-Posting-Host: 82.64.0.151
X-Trace: 1545393808 news-1.free.fr 15167 82.64.0.151:37100
X-Complaints-To: a...@p...net
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2646706
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 21 Dec 2018 11:45:37 +0100, J.F. wrote:
> I pomaga ?
> Przeciez ABS wlasnie to robi - hamuje pulsacyjnie.
Może hamował wystarczająco mało pulsacyjnie, by koła jednak pozostały
zablokowane :)
ABS jest dobry na asfalcie. Na śniegu lub piasku już nie. Tam blokowanie
kół sprzyja skróceniu drogi hamowania, bo materia (piasek/żwir/śnieg)
gromadzi się przed oponą, pomagając wytracić prędkość. To pod warunkiem
że tej materii jest wystarczająca ilość (czyli kilka cm śniegu, a nie
oblodzona droga).
Zachowanie sterowności to oczywiście całkiem inna para kaloszy.
Mateusz
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.18 13:23 JDX
- 21.12.18 13:42 JDX
- 21.12.18 14:02 p...@g...com
- 21.12.18 14:05 Uncle Pete
- 21.12.18 14:06 Uncle Pete
- 21.12.18 14:32 Myjk
- 21.12.18 14:34 Myjk
- 21.12.18 14:48 p...@g...com
- 21.12.18 14:59 Uncle Pete
- 21.12.18 15:29 t-1
- 21.12.18 16:33 Queequeg
- 21.12.18 16:33 J.F.
- 21.12.18 16:36 J.F.
- 21.12.18 16:41 J.F.
- 21.12.18 17:15 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=