  • 21. Data: 2009-04-18 18:25:57
    Temat: Re: kurwa ja pierdole czemu nie myślicie
    Od: "sanczeski" <j...@w...pl>

    a ja to sobie myślę, ze szkoda kasiury na taką kampanię ( na marginesie
    przygotowaną przez poważną - a więc nie tanią -agencję reklamy)
    kto ma świadomość ten będzie ją miał, kto nie ma - to ia ta kampania nie
    nauczy go niczego, lepiej byłoby przeznaczyć tą kasę na edukację -
    zorganizować jakieś kursy, żeby młodość mogła (zanim sama się przekona)
    dowiedzieć się jak to z tym hamowaniem, jak w zakręt wejść, żeby wyjść itp
    itd
    ale ja to gupi jezdem i sie nie wyrozumiem
    --
    sanczes ------Sopot
    gsxf 600 -wydana

  • 22. Data: 2009-04-18 18:54:23
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-18 20:25, Użytkownik sanczeski napisał:
    > a ja to sobie myślę, ze szkoda kasiury na taką kampanię ( na marginesie
    > przygotowaną przez poważną - a więc nie tanią -agencję reklamy)

    Nie znasz się. Jak ktoś jest na odpowiednio wysokim państwowym
    stanowisku to mu wypada wesprzeć od czasu do czasu firmę szwagra.
    A że szwagier ma firmę reklamową a nie szkoleniową to będzie
    reklama nie kursy.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2009-04-18 23:14:03
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-18 20:54:23 +0200, RadoslawF <r...@g...pl> said:

> [...]
    > stanowisku to mu wypada wesprzeć od czasu do czasu firmę szwagra.
    > A że szwagier ma firmę reklamową a nie szkoleniową to będzie

    Bredzisz. Fajnie tak nie mieć o czymś bladego pojęcia i knuć spiskowe teorie.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 24. Data: 2009-04-18 23:20:24
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-18 20:25:57 +0200, "sanczeski" <j...@w...pl> said:

    > a ja to sobie myślę, ze szkoda kasiury na taką kampanię ( na marginesie
    > przygotowaną przez poważną - a więc nie tanią -agencję reklamy)

    Zdziwiłbyś się z ceną takiej kampanii. Wcale nie idą na to jakieś
    wielkie pieniądze, a współpraca z państwowymi instytuacjami najczęściej
    nie jest usłana różami, bo nasi drodzy urzędnicy mają o tym balde
    pojęcie.

    > kto ma świadomość ten będzie ją miał, kto nie ma - to ia ta kampania
    > nie nauczy go niczego,

    Coś się dzieje, coś się mówi, ktoś zbierze laury za wykazanie się. Ale
    też nie ma co przesadzać, choćby skuteczność przekazu była nikła, może
    jednak jakieś skutki pozytywne będą. Nie spodziewałbym się żadnego
    drastycznego wzrostu ostrożności wśród rasowych zapierdalaczy, ale może
    do paru łepetyn dotrze.

    > lepiej byłoby przeznaczyć tą kasę na edukację - zorganizować jakieś
    > kursy, żeby młodość mogła (zanim sama się przekona) dowiedzieć się jak
    > to z tym hamowaniem, jak w zakręt wejść, żeby wyjść itp itd

    To swoją drogą też by mogli zorganizować. Z drugiej strony - czy
    państow powinno płacić za szkolenie kierowców, skoro jest jakaś tam
    oferta usług tego typu na rynku prywatnym (fakt, że dość skromna)?

  • 25. Data: 2009-04-19 06:55:19
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-19 01:14, Użytkownik de Fresz napisał:

    > Bredzisz. Fajnie tak nie mieć o czymś bladego pojęcia i knuć spiskowe
    > teorie.

    Jeszcze fajniej jest nie mieć bladego pojęcia i zarzucać komuś
    bredzenie.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2009-04-19 07:29:25
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "(pj)"

    > ja odbieram to tak, ze Polucja widzi w _kazdym_ motocykliscie warzywo,

    wiesz - tez na poczatku mnie to troche zniesmaczylo, ale po dokladnym
    ogladnieciu to ta marchewka jedzie na... ROWERZE!
    moze panowie policjanci nie rozrozniaja i jak maja klopot z dogonieniem
    kogod jadaceco 100km/h samochodem z "250 konmi pod maska" to moze i
    rowerzysci sa dla nich demonami predkosci?

    ps
    ktory z jadacych "czysta na gumie" zdazy przeczytac albo zauwazyc billboard?

    --
    ania

  • 27. Data: 2009-04-19 07:37:09
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "de Fresz"

    > Zdziwiłbyś się z ceną takiej kampanii. Wcale nie idą na to jakieś wielkie
    > pieniądze, a współpraca z państwowymi instytuacjami najczęściej

    a to chyba juz jest kwestia, tego co dla kogo oznacza "wielkie pieniadze"
    z tym, ze nie zapominaj, ze nie dla kazdego wydatek kwoty z kilkoma
    (piecioma, szescioma?) zerami nie jest wielkim pieniadzem
    lepiej by wdali te kase robiac jakies pogadanki w szkolach, imprezy pod
    sklepami w niedziele itp, pewnie byloby jeszcze taniej
    dodatkowo z tego co czytalam w internecie, to wiekszosc odbiera to jako
    akcje PRZECIWKO motocyklistom, a nie akcje uswiadamiajaca motocyklistow
    kto oglada billboardy nudzac sie w korkach?

    --
    ania

  • 28. Data: 2009-04-19 08:33:33
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > jak to sałaty? przecież marchewka to owoc.

    Taaak - "owoc" pracy na roli :)
    WOJO

  • 29. Data: 2009-04-19 09:06:13
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "sanczeski" <j...@w...pl> wrote

    > zorganizować jakieś kursy, żeby młodość mogła (zanim sama się przekona)
    > dowiedzieć się jak to z tym hamowaniem, jak w zakręt wejść, żeby wyjść itp
    > itd

    Ale z tego co pamietam, czas jakis temu
    milicja wew Kielcach robila na "torze" tamtejszym
    takie szkolenia. Bardzo pozytywny wzorek,
    nie wiem czy cos zmienil ale napewno dal
    wiecej niz glupi plakat z dwoma predkosciomierzami.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 30. Data: 2009-04-19 09:17:45
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    "kacper" <l...@g...com> wrote in message
    No mam ciekawy plakat tylko nie chce mi się rejestrować "Użyj
    wyobraźni" - http://www.jarych.pl/p/p1.jpeg
    a drugi dotyczący plakatów, http://www.jarych.pl/p/p1%20(1).jpeg

    wrzuciłem ale moderator nie puścił. Pewnie zarządza tym ktos z komendy bo
    zero informacji zwrotnych..