    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: kurwa ja pierdole czemu nie myślicie
    Date: Sun, 19 Apr 2009 01:20:24 +0200

    On 2009-04-18 20:25:57 +0200, "sanczeski" <j...@w...pl> said:

    > a ja to sobie myślę, ze szkoda kasiury na taką kampanię ( na marginesie
    > przygotowaną przez poważną - a więc nie tanią -agencję reklamy)

    Zdziwiłbyś się z ceną takiej kampanii. Wcale nie idą na to jakieś
    wielkie pieniądze, a współpraca z państwowymi instytuacjami najczęściej
    nie jest usłana różami, bo nasi drodzy urzędnicy mają o tym balde
    pojęcie.

    > kto ma świadomość ten będzie ją miał, kto nie ma - to ia ta kampania
    > nie nauczy go niczego,

    Coś się dzieje, coś się mówi, ktoś zbierze laury za wykazanie się. Ale
    też nie ma co przesadzać, choćby skuteczność przekazu była nikła, może
    jednak jakieś skutki pozytywne będą. Nie spodziewałbym się żadnego
    drastycznego wzrostu ostrożności wśród rasowych zapierdalaczy, ale może
    do paru łepetyn dotrze.

    > lepiej byłoby przeznaczyć tą kasę na edukację - zorganizować jakieś
    > kursy, żeby młodość mogła (zanim sama się przekona) dowiedzieć się jak
    > to z tym hamowaniem, jak w zakręt wejść, żeby wyjść itp itd

    To swoją drogą też by mogli zorganizować. Z drugiej strony - czy
    państow powinno płacić za szkolenie kierowców, skoro jest jakaś tam
    oferta usług tego typu na rynku prywatnym (fakt, że dość skromna)?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco