  • 11. Data: 2009-04-17 20:33:34
    Temat: Re: kurwa ja pierdole czemu nie myślicie
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    32 latka na karku, a rozumek i kultura ...
    JBB

  • 12. Data: 2009-04-17 21:10:13
    Od: kacper <l...@g...com>

    On 17 Kwi, 19:46, "Power" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
    > zarejestrowanych użytkowników. Te plakaty które tam widać to projekty
    > nadsyłane przez wykonawców opłaconych przez KGP  którzy wymyślają kretyńskie
    > plakaty typu: uważaj na gwoździa, jesteś burakiem na moto, albo nie jedź
    > szybko.
    >
    > Ale kto jest kumaty w grafice i ma pomysł niech sie tam zarejestruje i
    > wrzuca tam coś na temat niedzielnych kierowców, chamów w czapce
    > zajeżdzajacych drogę, idiotek które nie potrafiaspojrzeć w dwie strony przy
    > skręcie w lewo.. i zamiast się stresować zmieniamy tą kampanię ;)

    No mam ciekawy plakat tylko nie chce mi się rejestrować "Użyj
    wyobraźni" - http://www.jarych.pl/p/p1.jpeg
    a drugi dotyczący plakatów, http://www.jarych.pl/p/p1%20(1).jpeg

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 13. Data: 2009-04-17 21:33:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 19:46:49 +0200, Power napisał(a):

    > Zaraz zaraz misie kochane.

    zespół Turreta?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 14. Data: 2009-04-17 23:17:44
    Od: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce>

    Spider A.J. napisal(a):

    | http://www.uzyjwyobrazni.pl/projekt.php?id=44
    | No... ten jest zajebisty :-)

    http://www.uzyjwyobrazni.pl/projekt.php?id=31&p=11

    O, ten też! Dwa prędkościomierze na maksa, a 'killswitch' w pozycji OFF ;)

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403

  • 15. Data: 2009-04-18 09:01:29
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Bialy wrote:

    > http://www.uzyjwyobrazni.pl/projekt.php?id=31&p=11
    >
    > O, ten też! Dwa prędkościomierze na maksa, a 'killswitch' w pozycji OFF ;)

    Ale jeszcze powinien jechać na jednym kole. Bo przecież wiadomo, że jak
    szaleniec zwalnia poniżej "czysta na gumie", to traci równowagę i się
    przewraca. Stąd się właśnie biorą wypadki.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 16. Data: 2009-04-18 09:16:20
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Bialy" napisał :
    > O, ten też! Dwa prędkościomierze na maksa, a 'killswitch' w pozycji OFF ;)

    A w stacyjce, zdaje się, nie ma kluczyka.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 17. Data: 2009-04-18 17:06:06
    Temat: Re: kurwa ja pierdole czemu nie my?licie
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > zespół Turreta?

    chodzi Ci o zwrot "misie kochane"? No wiem, nieco obsceniczny ale tylko raz
    go powtórzyłem..

  • 18. Data: 2009-04-18 17:08:46
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    "Jim-bim-ber" <s...@d...pl> wrote in message
    > 32 latka na karku, a rozumek i kultura ...
    > JBB

    JBB spokojnie, nie zamykaj sie w sobie, weź oddech.. i napisz raz jeszcze o
    co Ci chodzi tylko proszę tak żeby wszyscy zrozumieli. Na pewno dasz radę.

  • 19. Data: 2009-04-18 17:11:31
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    "Power" <p...@i...pl> wrote in message

    .. i zamiast się stresować zmieniamy tą kampanię ;)

    No i co? Proszę bardzo moderator przepuścił obrazek który jest kierowany do
    puszkarzy
    http://www.uzyjwyobrazni.pl/projekt.php?id=55

  • 20. Data: 2009-04-18 17:22:10
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Power" napisał :
    > No i co? Proszę bardzo moderator przepuścił obrazek który jest kierowany
    > do puszkarzy
    > http://www.uzyjwyobrazni.pl/projekt.php?id=55

    Jak on ma mieć tak ustawione lusterko, to mnie w sumie wszystko jedno czy on
    w nie patrzy czy nie.
    --
    PZDR
    Wojciech G.