  • 1. Data: 2009-06-20 09:01:54
    Temat: kurtka
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    W związku z widocznym za oknami ociepleniem klimatu, nadszedł czas na zmianę
    odzienia na mniej przemakalne...

    http://www.tinyurl.pl?crWpW77Z

    Ktoś tego używa / używał / macał i może się wypowiedzieć ?
    Cena chyba dobra, ale czy za tą ceną nie kryją się np protektory z tektury
    albo inne niespodzianki ? :)

  • 2. Data: 2009-06-20 10:16:22
    Temat: Re: kurtka
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Mustafa" <M...@B...xx> wrote

    > Cena chyba dobra, ale czy za tą ceną nie kryją się np protektory z tektury
    > albo inne niespodzianki ? :)

    Jak ona ma byc wodoodporna to ten zamek blyskawiczny
    zupelnie na wierzchu raczej ja dyskwalifikuje,

    widocznie w tej czesci chin nie pada za czesto :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 3. Data: 2009-06-20 10:25:14
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Mustafa pisze:
> [...]
    >
    > Ktoś tego używa / używał / macał i może się wypowiedzieć ?
    > Cena chyba dobra, ale czy za tą ceną nie kryją się np protektory z tektury

    Jak dla mnie to tylko skóra. W tym co pokazałeś ugotujesz się przy temp
    pow. 25s.
    Sądząc po cenie, to jakością ta kurtka też grzeszyła nie będzie.

  • 4. Data: 2009-06-20 10:43:08
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Mustafa"
    odzienia na mniej przemakalne...
    http://www.tinyurl.pl?crWpW77Z

    Tanieje profesionalizm....:)))

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 5. Data: 2009-06-20 11:25:48
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Mustafa" napisał :
    > http://www.tinyurl.pl?crWpW77Z
    > Ktoś tego używa / używał / macał i może się wypowiedzieć ?

    Nie mam takiej kurtki, ale wiem jedno. Jak nie zapłacisz przyzwoitej ceny to
    nie otrzymasz przyzwoitego produktu. Ci, którzy tego nie rozumieją, kupują
    wielokrotnie.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 6. Data: 2009-06-20 12:32:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Spider A.J. pisze:

    > widocznie w tej czesci chin nie pada za czesto :-)

    Alez Mustafa kocha chinska produkcje wiec jak najbardziej mu sie nada ;)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2009-06-20 14:05:05
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Jak dla mnie to tylko skóra. W tym co pokazałeś ugotujesz się przy temp
    > pow. 25s.

    A w skórze bedzie zajebiście....
    LOL

    IMO dobry tex jest znacznie bardziej wszechstronny temperaturowo i na pewno
    bardziej przewiewny niż skóra.
    Mam bardzo dobrą skórę ale ale jeżdżę w niej wyłącznie między 10 a 25stC.
    Powyżej i poniżej sprawdzają sie tylko dobre texy z duż illością
    wywietrzników....

    Wojtek

  • 8. Data: 2009-06-20 14:33:29
    Od: jeszua x <j...@g...com>

    On 20 Cze, 11:01, "Mustafa" <M...@B...xx> wrote:
    > Cena chyba dobra, ale czy za tą ceną nie kryją się np protektory z tektury
    > albo inne niespodzianki ? :)

    po pierwsze: podczas zakupow unikamy produktow opatrzonych
    "profesjonalna" opinia iz sa na "motor". dotyczy rowniez kfiatkow w
    opisie typu "atmoaktywna"
    po drugie: omijamy szerokim lukiem rzeczy tansze o polowe w stosunku
    do innych, juz uznanych za badziewne
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 9. Data: 2009-06-20 22:12:57
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    Hehe - widzę że strasznie Cię gryzie to, że ktoś jakiś sprzęt "maca" na
    codzień i się wypowiada z własnego doświadczenia, i jeszcze śmie podważać
    Twoje opinie w stylu: "słyszełem że brat szwagra ze strony ciotecznej babki
    mojej kuzynki ma dziadowski kajak z kraju X więc motolotnia też napewno
    będzie do dupy" :)
    Wyluzuj :)

  • 10. Data: 2009-06-20 22:16:50
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Jak ona ma byc wodoodporna to ten zamek blyskawiczny
    > zupelnie na wierzchu raczej ja dyskwalifikuje,

    dzięki - na to nie zwróciłem uwagi :)