  • 11. Data: 2009-06-21 07:13:25
    Temat: Re: kurtka
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Mustafa" <M...@B...xx> wrote in message
    news:h1jn4n$vvo$1@news.onet.pl...

    > dzięki - na to nie zwróciłem uwagi :)

    Czlowieku! Ty nie zwracaj uwagi na to czy ma odkryty zamek czy nie - Ty
    zwroc uwage na cene kurtek, np. wyprawowych, albo na narty. Taka - sobie
    membrana to koszt ~500zl, za 300zl kupujesz gowno, ktore oddycha jak gumowy
    plaszcz, a przemaka jak zwykly ortalion.

    Niezaleznie od producenta. Wez do tego fak, ze na moto musisz miec
    protektory - to juz wiesz co mozesz dostac za te pieniadze. Kartonowe
    protektory i ortalion ;)

    A w bajki:
    - system odblasków ScotchliteR
    - zamki YKK
    - Cordura 600D

    to w ogole sobie z glowy wybij - pelno podrobek na alledrogo i w ogole sie
    tym nie przejmuja, ze kolo YKK nawet te zamki nie lezaly, a cordura to
    bardziej dzins niz mocny i odporny na przetarcia material. Po prostu na
    oryginalne "wyposazenie" kurtki nie ma szans za te pieniadze.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 12. Data: 2009-06-21 10:49:46
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Czlowieku! Ty nie zwracaj uwagi na to czy ma odkryty zamek czy nie - Ty
    > zwroc uwage na cene kurtek,

    Wiesz - jeśli chodzi o relację cena - jakość to już zawno zauważyłem że
    NIJAK się ma jedno do drugiego.
    Czasem kupisz tanio coś dobrego a czasem wydasz kupę pieniedzy na szajs w
    markowym sklepie.
    Dlatego właśnie moje pytanie brzmiało czy ktoś macał/używał i może się
    wypowiedzieć a nie czy za 230 da się kupić dobrą kurtkę.

  • 13. Data: 2009-06-21 11:25:37
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości
    >W związku z widocznym za oknami ociepleniem klimatu, nadszedł czas na
    >zmianę odzienia na mniej przemakalne...
    >
    > http://www.tinyurl.pl?crWpW77Z

    trochę piątkowo,
    ale koleś ma w ofercie fajną skórzaną kurtałe, dla kobiety:
    http://www.here-on-earth.de/1_p_9.jpg
    z muchą w zestawie gratis !!! (prawy dolny rękaw, ok 2cm nad guzikiem :)

  • 14. Data: 2009-06-21 11:45:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Mustafa pisze:
    > Hehe - widzę że strasznie Cię gryzie

    Powtorze sie ale co mi tam: Mam to w dupie. Po prostu mam na Ciebie
    alergie i juz.

    > Wyluzuj :)

    Nie mam zamiaru.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2009-06-21 12:56:19
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    >Po prostu mam na Ciebie alergie i juz.
    > Nie mam zamiaru.

    no to masz problem, ale to Twoja sprawa :)

  • 16. Data: 2009-06-21 14:22:39
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mustafa" napisał w wiadomości news:h1jmte$vjk$1@news.onet.pl...

    > Twoje opinie w stylu: "słyszełem że brat szwagra ze strony ciotecznej
    > babki mojej kuzynki ma dziadowski kajak z kraju X więc motolotnia też
    > napewno będzie do dupy" :)

    Ale uwierzysz, jak Ci powie, że "brat szwagra ze strony ciotecznej babki
    Twojej kuzynki ma dziadowską podróbkę zakopiańskiego kapcia z firmy X więc
    kurtka też na pewno będzie do dupy".
    To dziwne.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 17. Data: 2009-06-21 14:26:00
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mustafa" napisał w wiadomości news:h1l38g$el3$1@news.onet.pl...

    > Wiesz - jeśli chodzi o relację cena - jakość to już zawno zauważyłem że
    > NIJAK się ma jedno do drugiego.
    > Czasem kupisz tanio coś dobrego a czasem wydasz kupę pieniedzy na szajs w
    > markowym sklepie.

    Wydawało mi się, że Cię nie czytam. Ale skoro przeczytałem to i odpowiem.
    Pytaniem.
    A widziałeś kiedyś taki cud, że za małe pieniądze kupisz gówno a za duże
    porządny towar?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 18. Data: 2009-06-21 14:55:43
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Alti pisze:

    > A w skórze bedzie zajebiście....
    > LOL
    >
    > IMO dobry tex jest znacznie bardziej wszechstronny temperaturowo i na
    > pewno bardziej przewiewny niż skóra.
    > Mam bardzo dobrą skórę ale ale jeżdżę w niej wyłącznie między 10 a
    > 25stC. Powyżej i poniżej sprawdzają sie tylko dobre texy z duż illością
    > wywietrzników....
    >
    > Wojtek

    A miałeś ty kiedykolwiek skórę na sobie? Bo z tego co piszesz to chyba
    jednak nie.

  • 19. Data: 2009-06-21 17:29:55
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Ivam pisze:
    > sie tym nie przejmuja, ze kolo YKK nawet te zamki nie lezaly, a cordura
    > to bardziej dzins niz mocny i odporny na przetarcia material. Po prostu

    Ta konkretna Cordura, czy w ogóle? Bo szlifowałem 2x w Cordurze jestem
    pod duuuużym wrażeniem wytrzymałości tego materiału.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 20. Data: 2009-06-21 20:39:10
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > A widziałeś kiedyś taki cud, że za małe pieniądze kupisz gówno a za duże
    > porządny towar?

    Tak się zdarza nieco częściej, ale to zdecydowanie nie jest regułą :)
    Nauczysz się tego jak zobaczysz, że np pogrzebacz "kominkowy" w "salonie
    kominkowym" kosztuje 30 zł a taki sam pogrzebacz w sklepie żelaznym na wsi
    kosztuje 5 zł :)