eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykurs/coś podnoszące umiejętności - śląsk/opolskie/dolnośląskie? › Re: kurs/coś podnoszące umiejętności - śląsk/opolskie/dolnośląskie?
  • Data: 2010-11-24 14:44:22
    Temat: Re: kurs/coś podnoszące umiejętności - śląsk/opolskie/dolnośląskie?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:icipku$3pq$...@m...internetia.pl...
    > Chciałbym sobie (i żonie) zafundować jakiś kurs, szkolenie, weekendową
    > szkołę jazdy ekstremalnej czy coś w tym stylu...
    > Niestety mamy mało czasu, więc jakoś jak najbliżej Opola, najchętniej
    > weekend.

    Może niektórzy potraktują to jak żart, ale najbezpieczniej zacząć naukę
    "czegoś więcej" od... gier komputerowych.

    Polecam zakup dobrej kierownicy i ze dwóch współczesnych gier.
    Zapewniam, ze gry nauczą pozbyć się złych odruchów i nabyć dobrych w
    przypadku poślizgu (mniej lub bardziej kontrolowanego) i innych nietypowych
    zachowań pojazdu.

    Zdarzyło mi się kilka razy bawić się tak ze znajomymi. Gdy zasiadali "za
    kierownicą" - od pierwszych chwil widać było, jakie popełniali błędy i - co
    ważne - uczyli się te błędy korygować. Polecam więc jak najbardziej. Śmiało
    można potraktować taką zabawę jako kurs dla początkujących. Ćwiczenia w
    prawdziwym pojeździe zalecałbym dopiero jako następny etap.