eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykurs/coś podnoszące umiejętności - śląsk/opolskie/dolnośląskie? › Re: kurs/coś podnoszące umiejętności - śląsk/opolskie/dolnośląskie?
  • Data: 2010-11-24 17:37:32
    Temat: Re: kurs/coś podnoszące umiejętności - śląsk/opolskie/dolnośląskie?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:icj5tu$fg4$...@m...internetia.pl...

    > A co konkretniej (z softu) byś polecił? Parę gier macałem, ale wrażenia z
    > gra vs rzeczywistość to nieporozumienie. Nie ma nic wspólnego jazda w
    > colin.ileśtam z prawdziwą jazdą prawdziwym autem po odcinku. Choćby
    > powyłączać wszystkie wspomagacze/idiotoodporności, to realizmu (dla osoby
    > która parę odcinków specjalnych za kierownicą ma za sobą) to ma tyle co
    > oglądanie pornosa vs seks ;) Ale może ja na zły soft trafiłem, lub marne
    > kontrolery, lub po prostu mam skrzywienie jakieś.
    > Choćby samo wyczucie prędkości - patrz na relacje w TV/internecie z
> [...]

    Konkretnych programów nie podam, bo trochę wypadłem z obiegu. Z tego, co
    piszesz, to Twoje umiejętności są zdecydowanie grubo powyżej typowych. Mój
    pomysł dotyczy osób, które jeżdżą wyłącznie typowo. Nie mają żadnych
    odruchów "sportowych" bo nie spotykają się z zaskakującymi sytuacjami. A
    takich typowych kierowców - każda gra samochodowa nauczy wielu podstaw.
    Potem "w realu" pozostanie doszlifowanie detali.