  • 31. Data: 2011-10-26 21:47:20
    Temat: Re: kur*waaa
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-26, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    > Dzwoniłem i wysłałem zdjęcia i oto co się dowiedziałem:
    >
    > 1. Natrysk aluminium 50 PLN
    > 2. Rozklejenie i sklejenie lampy 20 PLN
    > 3. Naprawa odbłyśnika 50-60 PLN
    >
    > W sumie 120 - 130 PLN + koszty wysyłki.

    W sumie to nie tak drogo.

    > Była kwestia z czego jest zrobiony jest odbłyśnik. U mnie nie jest to
    > zwykły plastyk tylko jakaś taka masa gipsopodobna. Jeśli to byłby zwykły
    > czarny plastyk to by nie dało rady naprawić.

    To nie rozumiem. Nie pokreciles? Tzn. jakby byl to jakis plastyk to by
    dalo rade a tego co masz nie da? A skad wiesz co masz u siebie? Pewnie
    po rozebraniu z tylu odblysnika powinna byc nazwa tworzywa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2011-10-27 04:56:51
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-10-26 23:47, AZ pisze:

    > W sumie to nie tak drogo.

    W porównaniu do ok 1500 za lampe to jak za darmo ;)

    > To nie rozumiem. Nie pokreciles? Tzn. jakby byl to jakis plastyk to by
    > dalo rade a tego co masz nie da? A skad wiesz co masz u siebie? Pewnie
    > po rozebraniu z tylu odblysnika powinna byc nazwa tworzywa.

    Nie nie pokręciłem, przeczytaj uwaznie :)

    czarny plastyk = źle
    gipsopodobna = ok (taki mam)

    Nie rozbierałem tego jeszcze. wysałem gościowi zdjęcia z przodku, w
    miejscu złamania widac materiał.

    --
    _______
    Songoku

  • 33. Data: 2011-10-27 08:22:28
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    marider <2...@g...pl> napisała rzekomo

    > Sady? Kolejne ... na stolkach ktore zielonego pojecia o niczym nie maja
    > poza tym co ktos palcem pokaze i wyjasni (jesli potrafi).
    > Pzdr

    W USA nie do pomyslenia.
    W USA sedzia zna sie na wszystkim, jest chodzaca encyklopedia i nigdy
    omylkowo nie skazal na kare smierci.

    A nie, zaraz, w USA jednak sad tez jest tylko od oceniania dowodow i
    ekspertyz przedstawionych przez strony i bieglych. I jednak tam tez zdarzaja
    sie pomylki sadowe, wlacznie z wykonanymi karami ostatecznymi.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 34. Data: 2011-10-27 16:03:57
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    James wrote:

    > "Wojtek Sobociński " wrote...

    > Mieszkam w Nieporecie i tutaj tez pracuje. Ostatnio dosc rzadko wypuszczam
    > sie poza moja wies... tu jest fajnie i mam wszystko co mi potrzebne ;)
    > W tej chwili nie wiele mam do pokazania, ale mozna pogadac, poogladac i cos
    > poradzic.

    W sumie z okolic do okolic W-wy może być całkiem niezła przejażdżka ;)
    http://maps.google.pl/maps?gcx=w&q=niepor%C4%99t&um=
    1&ie=UTF-8&hl=pl&sa=N&tab=wl
    Nie za bardzo mam ochotę pchać się tak daleko z moimi niedokończonymi
    światłami więc pewnie skończy się tak, że jak będę zmieniał głowicę to
    rozbiorę cały przód i przywiozę czaszę, subramę i lampy samochodem - to
    wystarczy żeby zobaczyć co i jak...
    Daj znać, kiedy by Ci pasowało.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2011-10-27 16:14:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-27, Wojtek <s...@v...pl> wrote:

    > W sumie z okolic do okolic W-wy może być całkiem niezła przejażdżka ;)
    > http://maps.google.pl/maps?gcx=w&q=niepor%C4%99t&um=
    1&ie=UTF-8&hl=pl&sa=N&tab=wl

    Polecam jechac tak:
    http://tinyurl.com/6xt62os :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=EJmgX1GIeN4 tu masz odcinek od Marek, prawie
    do rondek ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2011-10-27 23:44:23
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Wojtek" wrote...

    > W sumie z okolic do okolic W-wy może być całkiem niezła przejażdżka ;)
    > [...]rozbiorę cały przód i przywiozę czaszę, subramę i lampy samochodem
    > Daj znać, kiedy by Ci pasowało.

    Jak wspomnialem wczesniej, ostatnio zazwyczaj siedze w swojej wsi, czyli
    inaczej mowiac praktycznie zawsze jest ok. Najlepiej w jakis weekend. Wtedy
    jest cisza i spokoj, mozna pogadac i pokombinowac.

    James

  • 37. Data: 2011-10-27 23:48:11
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-27 10:22, Jasio pisze:
> [...]
    > ekspertyz przedstawionych przez strony i bieglych. I jednak tam tez zdarzaja
    > sie pomylki sadowe, wlacznie z wykonanymi karami ostatecznymi.

    A co wy tak z tym USA Towarzyszu? Byliscie chociaz, widzieliscie na
    wlasne oczy? Ja porownanie mam tam i tu w Polszy i z doswiadczenia pisze.

    Szkoda gadac.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 38. Data: 2011-10-28 15:22:03
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    AZ wrote:

    > Polecam jechac tak:
    > http://tinyurl.com/6xt62os :-)

    Thx :)

    > http://www.youtube.com/watch?v=EJmgX1GIeN4 tu masz odcinek od Marek, prawie
    > do rondek ;-)

    Fajna trasa, ruch mały... tylko kamera trochę trzęsie ;)

  • 39. Data: 2011-10-28 15:22:46
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    James wrote:

> [...]
    > inaczej mowiac praktycznie zawsze jest ok. Najlepiej w jakis weekend. Wtedy
    > jest cisza i spokoj, mozna pogadac i pokombinowac.

    To może sobota 5.11?

  • 40. Data: 2012-01-08 12:22:31
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Wojtek" wrote...
    > To może sobota 5.11?

    Witam

    Jak widac minelo "troszke" czasu od mojego ostatniego posta. Padl mi HDD,
    potem problem z netem, pozniej serwer ICM przestal pokazywac nowe posty
    (wylaczyli?), no i tak dopiero udalo mi sie wrocic tutaj dopiero teraz...
    ech.
    Wojtek, sprawa jeszcze aktualna? Jezeli tak, to zapraszam, pogadamy o
    lampach ;)

    --
    pozdro
    James