    From: Wojtek <s...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: kur*waaa
    Date: Thu, 27 Oct 2011 18:03:57 +0200

    James wrote:

    > "Wojtek Sobociński " wrote...

    > Mieszkam w Nieporecie i tutaj tez pracuje. Ostatnio dosc rzadko wypuszczam
    > sie poza moja wies... tu jest fajnie i mam wszystko co mi potrzebne ;)
    > W tej chwili nie wiele mam do pokazania, ale mozna pogadac, poogladac i cos
    > poradzic.

    W sumie z okolic do okolic W-wy może być całkiem niezła przejażdżka ;)
    http://maps.google.pl/maps?gcx=w&q=niepor%C4%99t&um=
    1&ie=UTF-8&hl=pl&sa=N&tab=wl
    Nie za bardzo mam ochotę pchać się tak daleko z moimi niedokończonymi
    światłami więc pewnie skończy się tak, że jak będę zmieniał głowicę to
    rozbiorę cały przód i przywiozę czaszę, subramę i lampy samochodem - to
    wystarczy żeby zobaczyć co i jak...
    Daj znać, kiedy by Ci pasowało.