  • Data: 2012-01-08 12:22:31
    Temat: Re: kur*waaa
    Od: "James" <n...@d...for.spam> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojtek" wrote...
    > To może sobota 5.11?

    Witam

    Jak widac minelo "troszke" czasu od mojego ostatniego posta. Padl mi HDD,
    potem problem z netem, pozniej serwer ICM przestal pokazywac nowe posty
    (wylaczyli?), no i tak dopiero udalo mi sie wrocic tutaj dopiero teraz...
    ech.
    Wojtek, sprawa jeszcze aktualna? Jezeli tak, to zapraszam, pogadamy o
    lampach ;)

    --
    pozdro
    James