eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykupujesz używane auto - tych silników unikaj !Re: kupujesz używane auto - tych silników unikaj !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kupujesz używane auto - tych silników unikaj !
    Date: Sun, 28 Aug 2011 12:05:31 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <j3d3ta$639$1@news.onet.pl>
    References: <j325nj$406$1@inews.gazeta.pl> <j33icd$soi$1@mx1.internetia.pl>
    <j33la2$m7$1@news.onet.pl> <j38m3p$83s$1@inews.gazeta.pl>
    <j39b5s$s7d$4@news.onet.pl> <j3anah$pp3$1@inews.gazeta.pl>
    <j3bj4e$bpd$1@news.onet.pl> <j3bml5$pu2$1@inews.gazeta.pl>
    <j3bq54$6d7$1@news.onet.pl> <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: afop176.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1314525930 6249 178.42.119.176 (28 Aug 2011 10:05:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Aug 2011 10:05:30 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110826-0, 2011-08-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394533
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1wj0rx2ffhlab.73l1qwow21zh.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sun, 28 Aug 2011 00:12:53 +0200, Cavallino napisał(a):
    >> Użytkownik "xs" <x...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >>> Pewnie tak, ale przelozenie tego biegu bylo totalnie nieadekwatne do
    >>> mocy
    >>> i
    >>> momentu obrotowego jaki produkowala jednostka 1.3 8v czyli ledwie 68hp i
    >>> 100
    >>> kilka Nm. Nawet male wzniesienie powodowalo koniecznosc wrzucania 4-ki
    >>> aby
    >>> utrzymac predkosc, nie mowiac o wyprzedzaniu.
    >>
    >> Generalnie do tego właśnie jest nadbieg.
    >> A raczej był, bo teraz już się takich patentów nie stosuje.
    >
    > Niezaleznie jak sie nazywa, teraz jest to samo.
    > Jedziesz sobie spokojnie 180 na 5 czy 6 biegu, trafia sie gorka i niestety
    > silnik nie wyrabia. I redukujemy i dalej jedziemy 180 czy ile tam.

    Generalnie nadbieg charakteryzuje się tym, że osiąga się te same prędkości
    co na niższym biegu, tylko że przy zmniejszonych obrotach silnika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: