  • Data: 2011-02-11 22:33:59
    Temat: Re: kupno moto bez OC?
    Od: Arni <a...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    falco pisze:

    > Nie musisz krzyczeć, bo nikt tu nie jest głuchy...

    a tak chciałem zostac zauwazony

    > Jeśli uważasz, że wiesz lepiej niż FG (Fundusz Gwarancyjny), to
    > gratuluje wysokiej samooceny...

    moja samoocena nie ma zadengo wpływu na stan prawny. Na automatyczne
    przedłużanie sie niewypowiedzianej polisy OC FG tez nie ma wpływu.
    Natomiast na konsekwencje jej braku owszem. Nieopłacenie polisy =/= brak OC.

    > Tak się składa, że stykam się z możliwością zakupu starych aut, które

    a ja sie stykam na codzien (a najwiecej to co noc) z takim jednym
    brokerem wiec jestem w miare na bieżąco. Z Funduszem Gwarancyjnym tez
    miałem nieprzyjemnosc (na szczescie nie we własnej sprawie). Dlatego
    mając sprowadzony a nie zarejestrowany pojazd opłaciłem OC chociaz jest
    powiedziane, że polisa ma byc zawarta _najpóźniej_ w dniu rejestracji.
    Tak na wszelki wypadek.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"