  • Data: 2011-02-14 20:46:26
    Temat: Re: kupno moto bez OC?
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-14 17:50, Jacot pisze:

    > Najpierw je poznaj i zrozum, drogi Falco, potem sie wypowiadaj;)

    Nie mam w zwyczaju wypowiadać się na zasadzie "jedna baba drugiej babie
    powiedziała co od trzeciej usłyszała..." przekazałem jedynie informacje
    jakie uzyskiwałem w rozmowach telefonicznych od Pracowników FG.
    Sam bardzo często spotykałem się z możliwością kupna starych autek,
    które stały od lat i nikt nie dbał o ciągłość składek, dlatego, aby się
    nie wkopać wolałem zapytać u źródła, w tym wypadku to FG.

    Pomijam fakt, że bardzo często gdy np. pytałem u różnych pośredników
    (agencje ubezpieczeniowe, itp.), to zdarzało się, że co "fachowiec od
    ubezpieczeń", to inna interpretacja...

    Reasumując...
    Kończę temat, bo dla mnie jedyną "wyrocznią" w przypadku OC jest Fundusz
    Gwarancyjny a to czy ktoś się z tym zgadza, polemizuje, itp. szczerze
    mówiąc w ogóle mnie nie interesuje.

    EOT.

    --
    Pozdr! falco