  • 81. Data: 2012-12-09 23:59:45
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    news:slrnkca2aa.6jd.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...
    > [...]
    >
    > To jak, dbamy, czy uzywamy?
    > Bo wychodzisz z formy, zaprzeczasz sam sobie
    > juz w obrebie jednego akapitu.
    >
    > Tak, wiem, nie widzisz tu sprzecznosci.

    Oczywiście Michale, że nie widzę sprzeczności...
    Sprzeczność widzi tylko ten, kto widzi świat czarno biały, bez odcieni.

    We wszystkim warto mieć umiar, i można dbać bez pogarszania
    jakości ekranu: czyli dbamy przez nie rzucanie telefonem po betonie
    ale dbamy bez zakładania na niego jakichś foliowych kondomów...

    Dbanie nie znaczy że trzeba przestać używać i patrzeć na eksponat
    na półce w muzeum - można dbać i używać jednocześnie, prawda?

  • 82. Data: 2012-12-10 09:53:08
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-12-09, o godz. 07:42:53
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > Przy gorilla glass żadne klapki, folie czy zasuwki są niepotrzebne.

    iGówno iPrawda. Po półtora roku używania ekran iPhone 4 mam bardziej
    porysowany niż po używaniu HTC Hero przez dwa lata czy SIII od pół roku.
    Warunki te same bo zwykle lądują razem w kieszeni spodni, kurtki czy
    plecaka. Z kluczami, pędrakami czy portfelem. Warunki miejskie - nie
    korporacyjna koszula i garnitur. Efekt to kilkanaście sporych rys - co
    ciekawe głownie w poprzek ekranu.

    Zdrówko

  • 83. Data: 2012-12-10 13:50:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

> [...]
    > plecaka. Z kluczami, pędrakami czy portfelem. Warunki miejskie - nie
    > korporacyjna koszula i garnitur. Efekt to kilkanaście sporych rys - co

    Ja myślę o tym aby iPhone wylądował w swojej własnej kieszeni,
    w której nie ma nic innego i po prawie półtora roku ekran jest
    praktycznie bez skazy - ma rysy zauważalne dopiero pod światło.
    W czasie normalnej eksploatacji rys nie widać, w przeciwieństwie
    do telefonów z plastikowymi ekranami, które wymagają folii
    czy klapek aby po prostu nadawały się do użytku...

  • 84. Data: 2012-12-10 14:26:56
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-12-10, o godz. 06:50:48
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > Ja myślę o tym aby iPhone wylądował w swojej własnej kieszeni,
    > w której nie ma nic innego i po prawie półtora roku ekran jest

    I na flanelce odkładasz go na ołtarzyk. Ja montując gdzieś sieć nie
    będę się zastanawiał nad przeznaczeniem dodatkowej kieszeni na telefon.
    Wrzucam do innych narzędzi.

> [...]
    > do telefonów z plastikowymi ekranami, które wymagają folii
    > czy klapek aby po prostu nadawały się do użytku...

    Rozumiem że noszenie w kieszeni w torbie czy plecaku to już nie
    normalna eksploatacja? Ja nie mam nabożnego stosunku do iZabawek jak Ty
    - dla mnie to jest zwykłe narzędzie pracy. Traktuje je jak każde inne.
    I tak traktowane inne jakoś specjalnie się nie rysują. A emejzingowy
    iPhone i owszem.

    Zdrówko

  • 85. Data: 2012-12-10 19:34:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I na flanelce odkładasz go na ołtarzyk. Ja montując gdzieś sieć nie
    > będę się zastanawiał nad przeznaczeniem dodatkowej kieszeni
    > na telefon. Wrzucam do innych narzędzi.

    Nie, nie mam ołtarzyka ani flanelki...
    Nie noszę też po kieszeniach gwoździ...
    W kieszeni jeansów iPhone będzie się długo trzymał jak nowy.

    > Rozumiem że noszenie w kieszeni w torbie czy plecaku to już nie
    > normalna eksploatacja? Ja nie mam nabożnego stosunku do
    > iZabawek jak Ty

    Ja też nie mam nabożnego i noszę je w kieszeni.
    Masz jakiś problem z czytaniem?

    > - dla mnie to jest zwykłe narzędzie pracy. Traktuje je jak każde inne.
    > I tak traktowane inne jakoś specjalnie się nie rysują. A emejzingowy
    > iPhone i owszem.

    No, jeśli traktujesz telefon jak każde inne narzędzie (np. młotek), to
    trudno się dziwić że iPhone Ci się rysuje od wbijania gwoździ w mur :-)

  • 86. Data: 2012-12-10 21:28:57
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 9 Dec 2012 16:59:45 -0600, Pszemol wrote:

    > Oczywiście Michale, że nie widzę sprzeczności...

    Jak przewidywalnie. :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 87. Data: 2012-12-10 21:59:34
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 10 Dec 2012 14:26:56 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Rozumiem że noszenie w kieszeni w torbie czy plecaku to już nie
    > normalna eksploatacja?

    Tak wyglada ,,nie stać cie'' w praktyce. :-)
    Slinotok w necie j/w, a potem picowanie zabawki. Osobne kieszonki, z
    dala od kluczy, szwajcara (jak wystarczyło kasy po kupieniu iP), czy
    czego tam...

  • 88. Data: 2012-12-10 22:18:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> writes:

    > I na flanelce odkładasz go na ołtarzyk. Ja montując gdzieś sieć nie
    > będę się zastanawiał nad przeznaczeniem dodatkowej kieszeni na telefon.
    > Wrzucam do innych narzędzi.

    Ja nie mam ajfona, ale telefon trzymam w kieszeni spodni - albo sam,
    albo z chusteczką. I się nie rysuje, bo nie ma o co. Na klucze mam
    inną kieszeń...

    MJ

  • 89. Data: 2012-12-11 01:22:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jak przewidywalnie. :-)

    Tyle masz do powiedzenia? Czemu resztę wyciąłeś?
    Widzisz życie w 2 kolorach: czarnym i białym, bez odcieni?

  • 90. Data: 2012-12-11 01:23:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > Ja nie mam ajfona, ale telefon trzymam w kieszeni spodni - albo sam,
    > albo z chusteczką. I się nie rysuje, bo nie ma o co. Na klucze mam
    > inną kieszeń...

    Nie wiem właśnie o co im chodzi...

    Czy to nie jest oczywiste że można dbać ale bez odkładania na ołtarzyk?
    Gdzie tu jest sprzeczność?