  • 51. Data: 2012-11-05 22:59:48
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

    > Napisz nam coś o sobie. To będzie ożywcza odmiana.
    > Czym się zajmujesz? W jakiej branży robisz? Jak organizujesz tyle czasu
    > na pisanie. :-) Jakie masz hobby? Pojechałeś do stanów za chlebem czy
    > robić karierę? Takie tam...
    > Twoje argumenty już znamy. Nudno się robi.

    Z takimi tematami chyba pomyliłeś grupy.

    Tu nie jest news:alt.fanclub.pszemol!

  • 52. Data: 2012-11-06 07:39:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2012-11-05 22:59, Pszemol pisze:

    > Tu nie jest news:alt.fanclub.pszemol!

    Nie robię statystyk. Nie mam czasu.
    Ale pobieżne spojrzenie na tutejsze posty...

  • 53. Data: 2012-11-06 14:07:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Nie robię statystyk. Nie mam czasu.
    > Ale pobieżne spojrzenie na tutejsze posty...

    Zacznij od tego, że Ty napisz tu o sobie, OK? :-)

    p.s. sędzia nie mający czasu i pobieżnie rzucający
    wyroki to nie jest dobry sędzia... ;-)

  • 54. Data: 2012-11-06 19:57:03
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > p.s. sędzia nie mający czasu i pobieżnie rzucający
    > wyroki to nie jest dobry sędzia... ;-)

    Najlepszym sędzią Ty jesteś. Twoje wyroki na temat iPhona czy innych telefonów
    są zawsze wiarygodne, bo oparte na opowiadaniach, zdjęciach z netu, YT i
    pieprzenia kolegów co to przez 2 lata nie potrafią ogarnąć telefonu. Najlepszy
    Sędzia Pszemol Gawędziarz Inżynier Pieprzenia Bzdur.

  • 55. Data: 2012-11-06 22:42:03
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 6 Nov 2012 19:57:03 +0100, Tomek wrote:
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:
    [...]
> [...]
    > pieprzenia kolegów co to przez 2 lata nie potrafią ogarnąć telefonu. Najlepszy
    > Sędzia Pszemol Gawędziarz Inżynier Pieprzenia Bzdur.

    Pardon, ale czy musisz tego pajaca dokarmiac? Wlazlem na te grupe dzis i
    poza chyba 2ma wyjatkami wyize tylko Twoje dokarmianie iTrolla. Dajże mu
    zdechnąć z głodu, co?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 56. Data: 2012-11-06 23:05:12
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał:

    > Dajże mu zdechnąć z głodu, co?

    On jest iNiezdychalny.

  • 57. Data: 2012-11-07 00:46:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

> [...]
    > netu, YT i pieprzenia kolegów co to przez 2 lata nie potrafią ogarnąć
    > telefonu. Najlepszy Sędzia Pszemol Gawędziarz Inżynier Pieprzenia Bzdur.

    I już masz "z" adwokata... i to darmowego co bez opłaty szczeka na innych
    :-)

  • 58. Data: 2012-12-03 17:38:07
    Od: atm <...@v...pl>

    na dziendobry takie rozwiazanie byloby bardzo dobre:
    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=22792:obudowa-z-dodatkowym-ekranem-dla-ip
    hone&catid=50:akcesoria&Itemid=92

  • 59. Data: 2012-12-03 17:53:59
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-12-03 17:38, atm pisze:
    > na dziendobry takie rozwiazanie byloby bardzo dobre:
    > http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=22792:obudowa-z-dodatkowym-ekranem-dla-ip
    hone&catid=50:akcesoria&Itemid=92

    takie cos ma sens

    kiedys w jakiejs reklamie (ruskiej?) był telefon z dwoma ekranami - i
    wlasnie sobie pomyslalem, ze dobrze by bylo, gdyby jeden byl kolorowy
    (np.superamoled) a drugi w technologii e-Ink.

    Jeszcz jakas klapka np. obrotowa, wysuwna - zaslaniajaca nieuzywany
    wyswietlacz by sie przydala (by nie uszkodzic ekranu, ktorego sie akurat
    nie zuywa i bylby ideal niemal).

  • 60. Data: 2012-12-04 00:22:38
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-12-03 17:53, AL wrote:
> [...]
    >
    > Jeszcz jakas klapka np. obrotowa, wysuwna - zaslaniajaca nieuzywany
    > wyswietlacz by sie przydala (by nie uszkodzic ekranu, ktorego sie akurat

    Tak, ten patent jest ok, aczkolwiek docelowo wolalbym jeden ekran
    umozliwiajacy prace w dwoch trybach, gdzie czujnik oswietlenia
    przelaczalby na e-ink przy mocnym oswietleniu zewnetrznym.