  • Data: 2012-12-11 10:51:41
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-11 01:23, Pszemol pisze:
    > "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > Nie wiem właśnie o co im chodzi...
    >
    > Czy to nie jest oczywiste że można dbać ale bez odkładania na ołtarzyk?
    > Gdzie tu jest sprzeczność?

    ale mowa w tym watku byla o aparatach dwuekranowych (z dwoch stron).

    Jesli nie chcesz klasc ekranem do dolu to musialbys go postawic 'w kant'.
    Natomiast ni z tego ni z owego wyskoczyles z tym swoim
    'kulo/kurzo/piasko odpornym' gorilla glass. Dlatego - po Twojej negacji
    klapki badz innego zabezpieczenia ekranu' Ci napisalem, abys polozyl
    swojego iPhona ekranem w dół.
    No ale znowu wyszla z tego znowu swieta wojna :/