    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: kupilibyście? ja tak
    Date: Fri, 19 Oct 2012 12:21:23 +0200

    Użytkownik "Michal Tyrala" napisał w wiadomości
    On Fri, 19 Oct 2012 07:00:56 +0000 (UTC), Dominik & Co wrote:

    >Ja czasem musze *uzywac* Huaweia 8500. Uwierz, nie chcesz
    >oszczedniejszego procesora...

    Zalezy. Odpalam odtwarzacz MP3 na nokii C6 ... 100mA leci. Pod
    warunkiem ze ekran ciemny, bo ekran bierze kolejne 100.

    Stary SE K550 przy odtwarzaniu nie wiem ile bral, musi parokrotnie
    mniej, a gral ... zasadniczo tak samo.

    To ze procesor jest szybki gdy potrzeba, nie znaczy ze nie moze byc
    oszczedny gdy nie potrzeba szybkosci.

    W przypadku Androida dochodzi niestety emulowana Java - to moze duuuzo
    kosztowac.

    >No to od tego zaczalem -- uzyteczny ten telefon bedzie wtedy, gdy to
    >bedzie *smartfon* ktory pozyje kilka dni uzywany. Jak to bedzie +50%,
    >ja jednak wole kolorowy LCD.

    Ale to tez znaczy ze zamiast dwoch dni wytrzymuje kilka dni, tzn 3 :-)

    J.