  • Data: 2012-10-19 08:49:59
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Oct 2012 05:42:44 +0000 (UTC), Dominik & Co wrote:

    > Są telefony Samsunga żyjące spokojnie koło miesiąca na czuwaniu,
    > więc się da :-)

    IMO *telefon*. 2370. 27xx wg moich znajomych to juz realnie tylko kilka
    dni niezbyt intensywnego uzywania.

    > Oczywiście jakby gadać czy słuchać mp3 to zużycie energii rośnie.
    > Ale w omawiany gadżecik spokojnie można wsadzić przecież
    > znacząco większą baterię, niż w tych klasycznych telefonach.

    Hm, tylko wiesz... W newsie byl telefon z Andkiem. Mozna Androida miec,
    mozna uzywac. Uzywany bedzie zarl prad, nie ma zmiluj. Zmierzam do tego,
    ze wsadzenie einka zamiast LCD niekoniecznie musi jakis cud uczynic.

    A jak chce telefonu do ,,leż i czuwaj'' to moj R520m wciaz zywy i pod
    dyche zyje jeszcze na baterii ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns