  • Data: 2012-10-18 21:59:50
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Tak, dlaczego pytasz?

    To zdejmij ją, umyj dokładnie ekran spirytusem i sprawdź w słońcu
    czytelność ekranu jeszcze raz...

    Kładąc na ekran jakąkolwiek folię drastycznie pogarszasz zdolności ekranu
    do tłumienia odblasków. Testowałem kika rodzajów dostępnych tu w sklepach
    folii do iPhone i każda pogarszała kontrast w słońcu.

    Dodatkowo należy uważać na testowanie w okularach przeciwsłonecznych jeśli
    mają polaryzatory, bo też pogarszają jakość ekranu.