  • 41. Data: 2009-11-11 21:00:49
    Temat: Re: kupilem dzisiaj statyw
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" 7139bf91-7cdc-4b9a-b78a-

    > gosc doszedl do wieku w ktorym traci sie poczucie humoru
    > innymi slowy mowiac jedna noga stoi nad grobem.

    IMO człowiek bliski śmierci staje się wesoły. :)
    Wiem z własnego doświadczenia i z doświadczenia wielu innych osób.
    Ważne, aby uświadomił sobie, iż naprawdę jest bliski śmierci. :)

    -=-

    BTW rozpaczania (grzechu przeciwko Duchowi Świętemu) nie znam
    lekarstw produkowanych z łez, ale znam dobry wpływ radości na
    zdrowie ludzkie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2009-11-12 08:10:11
    Od: "Kokon" <k...@o...pl>

    JD wrote:
    > Uzytkownik "Adam 'Adak' Kepinski" <a...@g...pl> napisal w
    > wiadomosci grup dyskusyjnych:hdeq4r$1tg$...@n...onet.pl...

    > No nie calkiem, ale mam wrazenie, ze wiesz o co chodzi ;)

    Slynne Difolt Citi... ;-)

    Pzdr,
    Blazej

  • 43. Data: 2009-11-12 08:57:06
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 11 Nov., 22:00, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "XX YY" 7139bf91-7cdc-4b9a-b78a-

    > IMO człowiek bliski śmierci staje się wesoły. :)
    > Wiem z własnego doświadczenia i z doświadczenia wielu innych osób.
    > Ważne, aby uświadomił sobie, iż naprawdę jest bliski śmierci. :)

    ale przedpisca tego sobie nie uswiadamia , gdyz jest ponury.

  • 44. Data: 2009-11-12 12:10:24
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Kokon" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Slynne Difolt Citi... ;-)

    Ano :)

    JD

  • 45. Data: 2009-11-12 12:47:57
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
    > uawga !!!
    >
    > gosc doszedl do wieku w ktorym traci sie poczucie humoru
    > innymi slowy mowiac jedna noga stoi nad grobem.
    >
    > wezme pod uwage przy ew. wymianie korespondencji.
    >

    > uwga !!!
    > nie denerwowac bo mozna przyspieszyc zejscie.

    Ale jestes zalosny. Idz moze lepiej na nasza klase wklej sobie zdjecie
    swojego statywu i popros o komentsy.
    Masakra jaka dzieciarnia tu pisuje...
    tomekk

  • 46. Data: 2009-11-12 14:11:51
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 12 Nov., 13:47, "tomekk" <k...@t...pl> wrote:
> [...]
    r24g2000yqd.googlegroups.com...

    > Ale jestes zalosny. Idz moze lepiej na nasza klase wklej sobie zdjecie

    wiem ze to zenada
    ale ja mam dopiero 8 lat i sie rozwijam
    tatus dawal mi na lody , a ja oszczedzalem i kupilem sobie statyw.
    troche jeszcze seplenie ale jak mi wyjma aparacik to bede spiewal tak
    samo jak didzej masakra - bardzo go lubie
    a tak wogole to chcialbym miec takiego kolege jak ty.

  • 47. Data: 2009-11-12 18:39:48
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    JD napisal:
    > Ano :)

    Hm, na Podhalu default citi to Nowy Targ ;)

    Ale to NT...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 48. Data: 2009-11-12 19:10:58
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Slynne Difolt Citi... ;-)

    Aaaa, Defoliant Citi!
    Nono, znam, znam.

    To to samo co moje ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 49. Data: 2009-11-12 19:50:13
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości grup

    > Hm, na Podhalu default citi to Nowy Targ ;)

    A co to Potchale?

    ;)

    Internet to inna wiocha, globalna,
    a jej pępkiem jest DC, MOJE DC :)