    From: x...@o...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: kupiłem EXC 450 z 2006. Co dalej?
    Date: Thu, 03 Jun 2010 20:18:05 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Użytkownik <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > "Używany amatorsko do endurowych wycieczek za miasto" ... - jesteś oszustem?
    >
    > --
    > Grzybol

    Nie rzucaj tak lekko wyzwiskami. Używałem go amatorsko, zgodni z przznaczeniem
    do endurowych wycieczek za miasto. To, że ty endurowych wycieczek za miasto nie
    kojarzysz z błotem, to chyba już twój problem. Sprzęt kupili ode mnie lokalni
    endurowcy, którzy jeżdżą na co dzień po drugiej stroni miasta. Ja na wschodzie,
    oni na zachodzie. Transakcja, była początkiem naszego wspólnego jeżdżenia i dziś
    byliśmy razem na wypasionej wycieczce. Kolegi który nabył od mnie kata, nie
    było, ale jestem przekonany, że będzie zadowolony z zakupu. Motocykl znali i
    wiedzieli o jego piaskowych przygodach. Przy zakupie byli sami wyjadacze i
    mechanik i ocenił sprzęta na "tak". Ja go robiłem dla siebie, wymieniłem napęd,
    płyny, zawory były na bieżąco regulowane. Łożyska w kołach i w centralnym
    amortyzatorze. Co jeszcze chcieć.
    Dziś sprawdziłem moje nowe moto i czekają mnie wszystkie w/w wymiany: opony,
    łożyska, akumulator ładował się tylko do jednego zakręcenia silnikiem.
    Ale mój poprzedni sprzęt miał 270 h, a ten ma 127 :)
    pzdr
    Walter