  • Data: 2011-05-27 11:01:07
    Temat: Re: kupiłam nowe auto, nie mogę go utrzymać - co zrobić
    Od: "tradycja" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org> wrote in message
    news:iqsaq6$bb9$1@news.onet.pl...
    > Ale czy masz kredyt na samochód czy samochód w kredycie?
    w kredycie

    > Jeśli masz samochód w kredycie, czy jak to tam zwał, to właścicielem
    > samochodu jest bank i samochodu samotrzeć (samotrzecia?) sprzedać nie
    > możesz.

    otóż jednak mogę: wystawiam samochód i z kupcem przychodzę do banku -
    oczywiście kwota musi pokrywać cały kapitał na dany dzień (obecnie 68,5 tyś)

    Zastanawiam się, może w czymś jest lepszy roczny samochód od nowego, he, i
    sprzedaż nie jest wcale absurdem?
    Noooo, np nowym nie można przycisnąć pierwszy miesiąc, bo musi się dotrzeć
    wszystko ładnie i tłoki ułożyc i klocki ... :))) - a moje eauto przeszło
    wzorowe intro :p więc jest lepsze od nowego prawda? :_))

    Możesz natomiast kombinować, czy ktoś by nie chciał od ciebie
    > tego samochodu wraz z kredytem odkupić - oczywiście bank musi coś

    pomóżcie proszę, gdzie skutczenie wystawić ogłoszenie??