  • 31. Data: 2017-04-08 12:49:27
    Temat: Re: ktoś zna ten sklep ?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:oc3e8t$dbj$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    >
    > Jak napisałem maila z pytaniem jak się zarejestrować jako firma, bo chcę
    > fakturę, to mi napisali, że jak podam numer zamówienia to wystawią
    > fakturę.
    >
    > To napisałem, że jeszcze nie mam zamówienia, bo najpierw bym się chciał
    > zarejestrować jako firma, żeby normalnie kupić bez VAT itp.
    >
    > To mi odpisali;
    >
    > I am sorry to advise that we do not currently ship to overseas
    > destinations
    >
    > We can only dispatch orders to the UK and Ireland and therefore are unable
    > to help with your request on this occasion.

    Może nie chcą się bawić w faktury z VAT-em odwróconym, dodatkowe deklaracje
    VAT, sprawozdania itp.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 32. Data: 2017-04-08 14:30:39
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    sundayman pisze:

    > Ty powinieneś mieć pseudonim "muszemsieprzyczepić" :)

    Jestem sceptykiem.

    > Sądzisz, że to ma być demonstracja możliwości firmy ?

    Z tego co piszesz to ma być szpan-bibuła, lepsze wrażenie zrobisz
    drukując elementy na swojej drukarce 3D i podepniesz do tego arduino.

    > Obecnie na biurku mam kupę klamotów i opinii mi to nie rujnuje, bo tą
    > buduję paroma innymi rzeczami niż gadżety.

    Ok.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 33. Data: 2017-04-08 23:24:42
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Z tego co piszesz to ma być szpan-bibuła, lepsze wrażenie zrobisz
    > drukując elementy na swojej drukarce 3D i podepniesz do tego arduino.

    Mocno źle zrozumiałeś. Nie zauważyłeś, że pisząc "Żeby klyent
    przychodzący widział nowoczesność w domu i zagrodzie" jest zawarty
    pewien żart ?

    Pisałem od początku, że to gadżet dla zabawy, kupiony se na urodziny,
    jako symboliczny wstęp do tematu. I tyle.

    Oczywiście, że mógłbym sobie sam drukować itp itd.
    I prawie na pewno będę, ale to będzie już zuuupełnie inna historia.

  • 34. Data: 2017-04-08 23:28:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Może nie chcą się bawić w faktury z VAT-em odwróconym, dodatkowe
    > deklaracje VAT, sprawozdania itp.

    No, jeżeli to duża sieć, to trochę dziwne...
    Parę razy kupowałem w UK, w Farnellu notorycznie, i jakoś nie ma z tym
    kłopotu.

    Więc jak już napisałem, well, gentlemans, wsadźta se w te anglosaską
    dupę... (wymawiane z angielska).

  • 35. Data: 2017-04-09 10:30:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Apr 2017 17:32:11 +0200, sundayman napisał(a):
    > no i co z tego ? Nie mam zamiaru tym nic robić sensownego.

    Jesli jednak chesz sie "bawic w robotyke" to podstawa bedzie jakis
    cykl ruchow.
    A on tu nie wyjdzie ...

    > tak, ale te cudawianki z blachy to imo jeszcze gorsze badziewie, a i
    > wygląda mniej fajnie.
    > Mam plany zrobić coś "porządnego" w tym temacie, ale to nie ten zakres
    > ceny i komplikacji.
    > A ten żółty dynks sobie postawię na biurku prezesa, i będę sobie gibał
    > od czasu do czasu :)

    To po co ci interfejs USB ?
    sterowanie z komputera zakonczy sie zgrzytem przekladni :-)

    J.

  • 36. Data: 2017-04-09 10:40:37
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-08 o 23:24, sundayman pisze:
    > Oczywiście, że mógłbym sobie sam drukować itp itd.
    > I prawie na pewno będę, ale to będzie już zuuupełnie inna historia.
    Tu jest fajny projekt dla kolegi oraz innych domorosłych konstruktorów
    http://hackaday.com/2017/03/09/walter-is-the-slickes
    t-retro-futuristic-robot-arm/
    plus dużo opisów co i jak sterować, kody źródłowe etc.

    Piotrek

  • 37. Data: 2017-04-09 12:58:39
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    J.F. pisze:
    [..]
    > To po co ci interfejs USB ?
    > sterowanie z komputera zakonczy sie zgrzytem przekladni :-)

    Soft ma również "tryb ręczny" zamiast panela operatorskiego.
    A i przypomniało mi się że zębatki się nie niszczą, tam są takie jakby
    sprzęgła, które z kolei mogą się zużyć bo są plastikowe. Jak się z
    dzieciakiem bawiliśmy to w programie najpierw dawaliśmy polecenie obrotu
    w jedną stronę na czas potrzebny na pokonanie pełnego zakresu ruchu,
    wtedy wszystkie osie są w znanej pozycji. Problem w tym że szybkość
    ruchu zależy od obciążenia i zasilania.

    Widzę że ludki już przerobiły tą zabawkę:
    http://www.instructables.com/id/Modifications-to-Rob
    ot-Arm-for-Opto-Coupler-Feedba/?ALLSTEPS