  • 21. Data: 2017-04-07 18:12:02
    Temat: Re: ktoś zna ten sklep ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > tak, ale te cudawianki z blachy to imo jeszcze gorsze badziewie, a i
    > wygląda mniej fajnie.

    Znaczy, może niekoniecznie, bo jednak tam krokowce są zazwyczaj.Tyle, że
    wygląda toto paskudnie.
    No ale tak czy owak, nie ma to znaczenia w tym konkretnym przypadku.

  • 22. Data: 2017-04-07 19:56:36
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    no i żesz kurwa, żeście mi popsuli przyjemność tym waszym narzekactwem !
    Więcej wam nic nie powiem...

    Dostałem paczkę właśnie, przez te wasze jęczenie, to się teraz zacząłem
    zastawnawiać, czy faktycznie nie wymienić tych silniczków na coś innego...

  • 23. Data: 2017-04-07 20:57:25
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    J.F. pisze:
    [..]
    > Moze sie da enkodery/potencjometry dostawic.

    Można dołożyć ale trzeba by robić całą elektronikę i soft od nowa.

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 24. Data: 2017-04-07 20:58:41
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    sundayman pisze:
> [...]
    > zastawnawiać, czy faktycznie nie wymienić tych silniczków na coś innego...

    Nic to nie da, złóż jak jest, pobaw się 5 minut i odstaw do szafy.

  • 25. Data: 2017-04-07 21:15:14
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nic to nie da, złóż jak jest, pobaw się 5 minut i odstaw do szafy.

    w sumie racja :)
    Ale to będzie stać na biurku. Żeby klyent przychodzący widział
    nowoczesność w domu i zagrodzie.

  • 26. Data: 2017-04-07 21:50:13
    Od: Pcimol <...@...com>

    > I am sorry to advise that we do not currently ship to overseas destinations
    >
    > We can only dispatch orders to the UK and Ireland and therefore are
    > unable to help with your request on this occasion.
    >

    > no to kuśwa jakieś jaja są.

    Może tamtejsi narodowcy, nie będa wysyłać polskim "uchodźcom". Ew. już
    uznali brexit. ;-)

  • 27. Data: 2017-04-08 02:07:03
    Temat: Re: kto? zna ten sklep ?
    Od: a...@m...uni.wroc.pl

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > U?ytkownik "sundayman" napisa? w wiadomo?ci grup

    > Bez sprzezenia zwrotnego, to sie nawet do zabawy nie nadaje.

    Kamerke dolaczyc i jest sprzezenie zwrotne. A programowaniem
    bedzie duzo zabawy...

    --
    Waldek Hebisch

  • 28. Data: 2017-04-08 02:37:43
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    sundayman pisze:

    > w sumie racja :)
    > Ale to będzie stać na biurku. Żeby klyent przychodzący widział
    > nowoczesność w domu i zagrodzie.

    Jak będzie znał się na rzeczy to zabije Cie śmiechem i będziesz miał
    nieciekawą opinię.

  • 29. Data: 2017-04-08 03:07:12
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Jak będzie znał się na rzeczy to zabije Cie śmiechem i będziesz miał
    > nieciekawą opinię.

    Ty powinieneś mieć pseudonim "muszemsieprzyczepić" :)
    Sądzisz, że to ma być demonstracja możliwości firmy ?

    Obecnie na biurku mam kupę klamotów i opinii mi to nie rujnuje, bo tą
    buduję paroma innymi rzeczami niż gadżety.

  • 30. Data: 2017-04-08 03:09:36
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Może tamtejsi narodowcy, nie będa wysyłać polskim "uchodźcom". Ew. już
    > uznali brexit. ;-)

    Cholera wie. Ale np. taki Farnell (byli na automaticonie) stara się
    robić wrażenie, że nic się nie stało, i nadal są mili i życzliwi.
    Choć jak rozmawiałem z ich handlowcem, to pewni nie są, jak to się dalej
    potoczy...