  • 1. Data: 2012-03-25 12:44:48
    Temat: ktos wie co to za wypasione radyjko ???
    Od: michu <g...@o...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=bdVLTa3MnAQ

    zero informacji niestety o modelu, producencie, mozliwosciach zakupu ;-)

  • 2. Data: 2012-03-25 14:03:08
    Temat: Re: ktos wie co to za wypasione radyjko ???
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 25 Mar 2012 12:44:48 +0200, michu <g...@o...pl> wrote:

    >http://www.youtube.com/watch?v=bdVLTa3MnAQ

    Pewnie jakaś chińszczyzna.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2012-03-25 14:17:55
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=bdVLTa3MnAQ
    >
    > zero informacji niestety o modelu, producencie, mozliwosciach zakupu ;-)

    szukaj Peiying lub BLOW ale raczej ta pierwsza. www.lechpol.pl i
    www.prolech.pl
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2012-03-25 14:47:24
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 25.03.2012 12:44, michu pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=bdVLTa3MnAQ
    >
    > zero informacji niestety o modelu, producencie, mozliwosciach zakupu ;-)
    blaupunkt?

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-03-25 14:51:18
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 25 Mar 2012 14:47:24 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    >blaupunkt?

    Chyba Bleupunkts

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2012-03-25 16:09:18
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=bdVLTa3MnAQ
    >
    > zero informacji niestety o modelu, producencie, mozliwosciach zakupu ;-)

    http://www.sklep.lechpol.pl/shop_towar_view.php?SET_
    IDTOW=8310
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2012-03-25 19:16:11
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-03-25 12:44, michu wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=bdVLTa3MnAQ
    > zero informacji niestety o modelu, producencie, mozliwosciach zakupu ;-)

    To jest niby wypas?
    Każda funkcja działa z wielkim opóźnieniem (dvd to jakieś 10s), do tego
    badziewne animacyjki i schemat kolorystyczny inspirowany miejscami chyba
    win 3.11.

    Oczywiście radio ma miliony opcji, wielki super piękny ekran dotykowy i
    wszelkie najlepsze specyfikacje i całą choinkę diodek, ale realnie zdaje
    się być średnio użyteczne. Dodatkowo ekran, który się rozkłada powoduje,
    że całe radio musi być bardzo mocno wysunięte, inaczej nie zrobisz tego bo
    będzie haczyć o gałki klimatyzacji. W niektórych autach za to będzie przy
    rozkładaniu kolidować z kierownicą, o zasłanianiu nawiewów nie
    wspominając, a wszystko to w imię czego? wielkiego LCD?

    Jedyna ciekawa opcja to ta nawigacja, ale tu też umiejscowienie panelu w
    takim miejscu spowoduje, że średnio to będzie widoczne w dzień, do tego
    można mieć wiele lepszą nawigację i taniej, do tego z lepszą swobodą
    instalacji.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 8. Data: 2012-03-25 19:25:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-03-2012 19:16, dominik pisze:
    > rozkładaniu kolidować z kierownicą, o zasłanianiu nawiewów nie
    > wspominając, a wszystko to w imię czego? wielkiego LCD?

    Lachonowi trzeba zapewnić jakąś rozrywkę, zwłaszcza jak się jeździ MB
    190 albo Golfem 3.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 9. Data: 2012-03-25 21:09:16
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-03-25 19:16, dominik pisze:
    > W niektórych autach za to będzie przy
    > rozkładaniu kolidować z kierownicą,

    Nawiewy, gałki, inne wyświetlacze - OK, może zasłaniać. Ale ciężko mi
    sobie wyobrazić zahaczanie o kierownicę...

    > Jedyna ciekawa opcja to ta nawigacja, ale tu też umiejscowienie panelu w
    > takim miejscu spowoduje, że średnio to będzie widoczne w dzień,

    To oczywiście zależy od umiejscowienia radia. U mnie byłoby idealnie, bo
    miejsce na radio jest na samej górze :)

    Ale rzeczywiście wygląda to na typową chińszczyznę z zylionem funkcji,
    które są trudno dostępne, badziewnymi animacjami, tandetnym wykonaniem,
    trzeszczącymi przyciskami i trwałością oscylującą wokół długości gwarancji.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2012-03-25 22:00:37
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nawiewy, gałki, inne wyświetlacze - OK, może zasłaniać. Ale ciężko mi
    > sobie wyobrazić zahaczanie o kierownicę...

    jechałeś kiedyś maluchem?