  • 11. Data: 2012-03-25 22:00:52
    Temat: Re: ktos wie co to za wypasione radyjko ???
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-03-25 21:09, LEPEK wrote:
    > Nawiewy, gałki, inne wyświetlacze - OK, może zasłaniać. Ale ciężko mi
    > sobie wyobrazić zahaczanie o kierownicę...

    Zależy jak jest zrobiona konsola środkowa, ale nie w każdej radio jest
    centralnie i nisko. U mnie akurat dałoby się rozłożyć na styk, ale nigdy w
    życiu z rękami na kierownicy. Oryginalne radio jest takie półokrągłe.

    > To oczywiście zależy od umiejscowienia radia. U mnie byłoby idealnie, bo
    > miejsce na radio jest na samej górze :)

    Idealnie to jest pod jakimś daszkiem i w pobliżu szyby przedniej. W
    słoneczny dzień i tak refleksy będą sporo przeszkadzać. U mnie fabryczna
    nawigacja mimo swojej toporności tylko dlatego wygrywa z nowiutką i
    wybajerowaną z smartphona. Po drugie dlatego, że nic nie muszą podpinać, a
    potem przy wyjściu z z auta zabierać tego, bo szyby potłuką.

    > Ale rzeczywiście wygląda to na typową chińszczyznę z zylionem funkcji,
    > które są trudno dostępne, badziewnymi animacjami, tandetnym wykonaniem,
    > trzeszczącymi przyciskami i trwałością oscylującą wokół długości gwarancji.

    Jedynym bajerem tu jest ten wielki LCD, a ludzie chyba ciągle na to lecą,
    Jakoś tak mamy, że ekraniki dodają jakiejś magii, a niestety często wbrew
    elementarnej użyteczności tych urządzeń. Sporo ludzi prawie się posika na
    myśl o tym, że będą mieli TV w aucie, a jakoś sobie nie przypominają, że
    analogowa ma swoje dni już policzone.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 12. Data: 2012-03-25 22:29:33
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-03-25 12:44, michu pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=bdVLTa3MnAQ
    >
    > zero informacji niestety o modelu, producencie, mozliwosciach zakupu ;-)

    Ja tam widzę niebieski punkt ;)

    Pozdrawiam !

  • 13. Data: 2012-03-25 23:24:21
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-25 22:29, Cezary Daniluk pisze:

    > Ja tam widzę niebieski punkt ;)
    >
    > Pozdrawiam !

    A nie bluetooth? ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 14. Data: 2012-03-26 03:55:38
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-25 22:00, dominik pisze:
> [...]
    > myśl o tym, że będą mieli TV w aucie, a jakoś sobie nie przypominają, że
    A tak w ogóle to niezbyt sobie przypominają, kiedy ostatni raz coś w TV
    (naziemnej) oglądali, zwłaszcza sensownego, by warto to było w aucie
    oglądać. W dodatku na ekraniku, na którym obraz jako-tako widać tylko
    pod pewnym, zupełnie nieoptymalnym kątem (trochę od góry patrząc, i
    idealnie na wprost), więc z siedzenia pasażera lub kierowcy - widać
    tylko że coś widać...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 15. Data: 2012-03-26 14:13:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/03/2012 11:44, michu wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=bdVLTa3MnAQ
    >
    > zero informacji niestety o modelu, producencie, mozliwosciach zakupu ;-)

    Tania chińszczyzna na Windowsie CE, czym tu się podniecać?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2012-03-26 18:13:38
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-03-26 03:55, BartekK wrote:
> [...]
    > pewnym, zupełnie nieoptymalnym kątem (trochę od góry patrząc, i idealnie
    > na wprost), więc z siedzenia pasażera lub kierowcy - widać tylko że coś

    Ale wiesz jaki to bajer, że masz w aucie tivi? :)

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_