  • Data: 2017-07-02 09:27:50
    Temat: Re: ktos potrafi mi wyjasnic pozycje Polski?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 Jul 2017 21:47:40 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    nawet ci co maja to sporo rzeczy dewelopuja sami. Wiec koszty raczej kosmetyczne by
    były :)

    > Nawet jak każdy ubezpieczyciel zostanie przymuszony do dostarczenia listy
    > pojazdów za które mają opłacone OC, to teraz trzeba dać pokomowi miliardy
    > za scalenie tej listy i oflagowanie odpowiednich aut w bazie CEPiK.
    >
    > A to nie są tanie rzeczy ;)

    Ale o ile wiem to Prokom swoje miliardy dostal dawno temu, bo polisy w
    cepiku sa wymienione w ustawie.

    Problem jest inny - uprawniony do nakladania kary jest UFG, ale nie
    jest uprawniony do otrzymania listy zarejestrowanych pojazdow, ani do
    otrzymania listy pojazdow bez OC.

    Ciekawe komu na tym zalezy :-)
    Choc w sumie ... popieram :-)

    Tym niemniej w/g UFG jest sporo pojazdow bez OC i niektore nawet
    jezdza. Ciekawe - brak celowy, czy jakies zapomnienia.

    CEPIKa mozna spytac o dane statystyczne ... ciekawe za ile :-)

    J.