  • Data: 2017-07-01 21:03:25
    Temat: Re: ktos potrafi mi wyjasnic pozycje Polski?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 1 lipca 2017 13:26:16 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Wg. CEPiK w Polsce najpopularniejszy jest nadal 126p, a Syrenek jest więcej
    > niż Passatów :)
    > Gdzieś w czołówce jeszcze motocykl WSK.
    > A najstarsze auta mają ponad 2000 lat (bo np. rocznik 97 ma dziś 2020 lat)
    > ;)

    Tak moze być
    Sam mam "na stanie" z lat 90-tych niewyrejestrowane 3 fiaty 125p i garbusa. Co do
    jednego audi 80b2 też pewności nie mam czy wyrejstrowałem. Ojciec 3 lub 4 żuki i
    tarpana pewnie też na "siebie" ma zarejstrowane. Zmarł lat kilka temu i nikt z nas
    tego nie prostował bo i po co.
    Póki co nikt się o to nie upomina a i ja do urzedu nie idę prostować tego bo jeszcze
    coś się urzędasom przypomni i mnie podliczą.