  • 41. Data: 2011-10-06 17:28:56
    Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <t...@s...won> napisał w wiadomości
    news:j6k44e$ei9$1@news.onet.pl...

    > Przyznaj się kto jest producentem ? Fedima ? Mają homologację drogową ?

    czy w ogóle jakieś slicki mogą mieć homologacje drogowa?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 42. Data: 2011-10-06 17:36:36
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "koziel" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...
    On 5 Paź, 19:09, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
    > Chodzi mi o doświadczenia z nalewkami założonymi do zwykłego....

    > Witaj!

    > Nie wiem jaki rozmiar masz na mysli, ale mam Uniroyale MSPlus 6 175/65
    > R14. Uzywalem 2,5 m-ca a bieznik zachowal 8 mm. W razie czego info pod
    > gg 5767314 - co by na Grupie nie zostac "zbesztanym" za reklame ;-)

    195/65R15

  • 43. Data: 2011-10-06 17:39:15
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > On Wed, 5 Oct 2011 19:09:48 +0200, "Kuba \(aka cita\)"
    > <y...@w...pl> wrote:
    >
    > Staram się nie pić przed jazdą, ale mam kilka: czarnoporzeczkową,
    > malinową. Teraz robi się z pigwy, ale jeździć na niej będzie można
    > dopiero za jakiś czas.
    >
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/nalewka

    rozumiem, ze Ty z tych, którzy na hasło "włącz halogeny" pytają o którą
    żarówke mi chodzi....

  • 44. Data: 2011-10-06 17:50:44
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Miałem 2 lata temu letnie to rant ochronny wpierw się łuszczył a potem
    > odpadł. Na mokrym słabo trzymały, auto miało tendencję do "pływania" jak
    > by się jechało na bardzo wysokim profilu opony. Po prostu wyrobionego,
    > miękkiego boku opony nic nie zregeneruje. Zimówki miałem dwa komplety, oba
    > to była tragedia. Nierówno odlany bieżnik miał bicie, fatalne trzymanie na
    > mokrym, głośne, ciężkie.

    Zastanawiam sie po co w ogole kupowac opony regenerowane? Jaka to jest
    oszczednosc? 50 zl na komplecie?

    Dla przykladu mam u siebie 185/70/r14:

    - opony.com, nowa Debica Passio za 140 brutto
    - regenerowane - zakupopn.pl - 133 zl brutto sztuka regenerowana

    Gdzie tu jakikolwiek sens?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 45. Data: 2011-10-06 18:26:13
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-10-06 17:50, Dysiek pisze:
    > Zastanawiam sie po co w ogole kupowac opony regenerowane? Jaka to jest
    > oszczednosc? 50 zl na komplecie?

    Różnice są znacznie większe przy większych oponach. Ja byłem zmuszony
    kupić 2szt na tył ale 225/45/17" i nalewka Profil kosztowała 150zł szt.
    gdzie nowe Continentale to koszt około 500zł/szt a najtańsze
    Chińszczyzny to około 250zł/szt.

  • 46. Data: 2011-10-06 18:38:21
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Excite" <

> [...]
    > kupić 2szt na tył ale 225/45/17" i nalewka Profil kosztowała 150zł
    > szt. gdzie nowe Continentale to koszt około 500zł/szt a najtańsze

    Założyć nadlewki na takie koła (prawdopodobnie auto o sporej mocy) to
    trzeba mieć nierówno pod sufitem. Ręce opadają.

  • 47. Data: 2011-10-06 19:14:09
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    > Użytkownik "scobowski"

    > Żeś przyoszczędził, zważywszy na fakt, że macałem sobie dzisiaj Frogo2 w
    > Tesco po 190 zł (195/65/15) -to wychodzi jakieś 280zł różnicy i co tam
    > sobie za te 280 nakupiłeś?

    Sworznie wahaczy na przód i końcówki "drążków kierowniczych" na tył ;)

  • 48. Data: 2011-10-06 19:34:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-10-06 13:33, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Przyznaj się kto jest producentem ? Fedima ?

    MaxSport RB5-F3 21/63-17

    na deszcz te same, ale mocno docięte

    > Mają homologację drogową ?

    Mają

  • 49. Data: 2011-10-06 19:38:55
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    > Założyć nadlewki na takie koła (prawdopodobnie auto o sporej mocy) to
    > trzeba mieć nierówno pod sufitem. Ręce opadają.

    Żaden tam demon prędkości, 2.0 16V 136KM. Kupiłem auto z felgami 17" na
    których były opony do wymiany. Jednak lepiej kupić dobre używki.

  • 50. Data: 2011-10-06 19:46:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <t...@s...won> napisał w
    > wiadomości news:j6k44e$ei9$1@news.onet.pl...

    > czy w ogóle jakieś slicki mogą mieć homologacje drogowa?

    Jakoś tam widać mogą.
    Być może wymogi homologacyjne są tak naprawdę luźne.

    Coś tam z tego co mi się o uszy obiło, to dla opon kierunkowych wymagane
    jest ledwo kilka procent nacięć opony, a z kolei wymogi ekologiczne dla
    opon bieżnikowanych są na tyle niewielkie, że można dzięki temu stosować
    sportowe mieszanki.