  • Data: 2011-10-09 17:49:52
    Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Od: kkk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Paź, 16:02, venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO> wrote:

    > No widzisz. A moim zdaniem to wrzucanie wszystkich do jednego wora, nie
    > majace nic wspolnego ze stanem faktycznym. I to, ze 9/10 firm ma w d...
    > klienta i produkuje buble nie oznacza, ze 1/10 nie moze robic dobrych

    Ja nie teoretyzuję w przypadku opon...
    Piszę bo wiem...

    > Od marca przejechalem jakies 14 tys km i jakos zyje, z zakretow nie
    > wypadam, nie wjechalem nikomu w d..., bieznik sie nie odkleil nawet przy
    > 150km/h w gorace lato - dlatego napisalem, ze JA jestem z TYCH opon
    > zadowolony.

    Wierzę ze jestes zadowolony. Może masz niskie wymagania lub brak
    innych opon do porównania. Na większości regenerowanych opon różnica
    względem oryginalnych wychodzi w miarę upływu czasu użytkowania gdzie
    właściwości "nalewek" względem nowych drastycznie się pogarszają.
    Trudności z wyważaniem, z biciem mimo wyważenia, odpadaniem bieżnika
    itd to osobne tematy. Opony osobowe nie są aktualnie projektowane tak
    aby możliwe było ich kolejne użytkowanie (po 1 zużyciu warstwy
    ścieralnej) - i to właściwie zamyka temat.
    Znając temat "od podszewki" nigdy bym takich opon nie kupił do
    własnego auta. Na wężu ogrodowym (podobno) też da się jeździć.