    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Date: Fri, 7 Oct 2011 12:59:28 +0200

    Użytkownik "s2k" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:4e8ed600$0$2438$65785112@news.neostrada.pl...
    > 1.Po pierwsze mądra głowo przeczytaj http://sjp.pwn.pl/szukaj/nalewka
    > skoro sam mówisz językiem potocznym, to nie rozumiem co się czepiasz
    > Według mnie jesteś po nalewce.
    > Może napawanie nie jest do końca trafne, bo odnosi się do metali, jednak
    > ma więcej wspólnego z czynnością nanoszenia świeżej gumy na starą oponę
    > niż wymienione przez Ciebie hasło "nalewka" używane powszechnie w
    > przemyśle monopolowym.

    rozumiem, ze dla Ciebie nie ma różnicy czy ktoś używa potocznego określenia
    czy myli zupełnie pojęcia.
    Napawanie dotyczy obróbki metalem.

    > 2.Takie spore firmy że nie umieją produkować opon, ani mieszanki gumowej
    > pod swoją marką(patrz np markowa guma jest podpisywana w butach adidas)
    > Większości przypadków Ci chodziło Polonisto mój wielki"większości wypadków
    > są to całkiem spore firmy."Wypadek to możesz mieć na swoich "nalewkach"
    > albo po swoich "nalewkach".

    Nie wiem skąd pomysł nazywania mnie polonistą i dlaczego przez wielkie P ...
    zwlaszcza, ze to mnie sie czepiają niektórzy za używanie słów potocznych.
    Ty zaś pomyliłeś pojęcia - jeśli nie widzisz różnicy, Twoja sprawa.
    Poza tym wypadek to można mieć na nalewkach i po nalewkach bez zwględu kto
    wyprodukował jedno i drugie.
    A co do umiejętności produkcji mieszanki - nikt nie neguje wyższości nowych
    opon nad oponami bieżnikowanymi. Pytanie było generalnie inne, ale widać też
    nie dostrzegasz różnicy.

    > 4. Tak 136 koni nawet w kombi daewoo/mercedes kombi to dla mnie spora moc.
    > Wyjdź na parking przed block i zobacz UNA PANDY CINQUECENTO FIESTY MICRY
    > ASTRY z silniczkami od 1.0 do 1.4 z maks 65 koniami
    > Miałem piękne cudo i wiem jak to jest wąchać spaliny z rury czego kol wiek
    > większego gdzie kierownik wcisnął gaz.
    > Ty nie rozumiesz chyba poprawnie że nie zależnie od masy 136 koni - opory
    > własne silnika idzie na koła?!

    Gadasz głupoty.
    Mała Mcra z 65konnym silnikiem i FWD najprawdopodobniej "objedzie" 136konną
    Omege z RWD z palcem w nosie.
    Najwyraźniej jeszcze mało w życiu zrobiłeś km różnymi samochodami, albo po
    prostu Twoja zdolność porównawcza w tej dziedzinie pozostawia wiele do
    życzenia.

    > 5. Wielosezonowa opona ma do twoich "nalewek" to wspólnego w temacie że
    > wiąże się z dziadowaniem i większym prawdopodobieństwem wypadku.

    Nie do końca. Bo jak sie kupuje budżetowe opony a oczekuje od nich tyle samo
    co od opon z górnej półki to nie dziwie sie, ze ktoś kończy na słupie.

    > 6. Zaskoczyć to Ciebie może żona prezentem urodzinowym. Wielosezonowa
    > opona zachowała się w sposób przewidywalny, kompletnie nie pomogła mi przy
    > moim błędzie. Nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności jego
    > przestrzegania.To moja wina że kupiłem opony wielosezonowe, niczyja inna.

    Najlepsze jest to, ze gdybyś w tej samej sytuacji mialem normalną zimówke to
    pewnie skończyłbyś na tym samym słupie, ale każdy zawsze szuka jakiegoś
    wytłumaczenia.
    Kolega od AMG co to mistrzem kierownicy, jak większość na PMS, jest - nie
    obronił sie mimo ekstra opon, suchego asfaltu super bryki z jeszcze lepszymi
    hamulcami oraz jezdni o szerokości trzech pasów kiedy przyłożył w innego
    Mercedesa w dodatku twoerdząc, ze jedzie 70km/h.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl