  • Data: 2011-10-07 10:19:03
    Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Od: s2k <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Excite" <

    > Założyć nadlewki na takie koła (prawdopodobnie auto o sporej mocy) to
    > trzeba mieć nierówno pod sufitem. Ręce opadają.

    Ludzie nie wiedzą, myślą że jest prosty wzór, że jest tak lub nie,
    zapominają o kolorach szarości. Czemu dobrej nalewki nie?!Tylko ciekawe
    ile by kosztowała?!Dobra nalewka mam na myśli dobry bieżnik, starannie
    napawany, z bardzo dobrej mieszanki gumy.Czy nadal by było taniej na
    komplecie.
    Dla prostych ludzi, nie fascynatów motoryzacji, istnieją markowe
    rozwiązania ogumieniowe z fabryk (którym pomimo wielkości zdarzają się
    buble przychodzi mi namyśl np słynny firestone który wybuchał w
    terenówkach w USA a co dopiero malutki Pan Kazio co napawa gumeczkę na
    oponeczke) dla wszystkich innych poszukiwaczy wrażeń, testów, chwilowo w
    kropce: napawanki, używki (nowe się psuje a co dopiero używka nie
    wiadomego pochodzenia z niewiadomymi przejściami).
    ...i na koniec stare ludowe porzekadło "Czemuś biedny boś głupi, czemuś
    głupi boś biedny"
    Mnie niemiło zaskoczyła wielosezonówka, na śliskim powyżej 7 st C, finał
    był na słupie, nikomu nie życzę takich atrakcji. Samochód do kasacji,
    taniej było kupić opony, ale to moje wnioski.Mądrość przychodzi z czasem.