  • 11. Data: 2010-06-18 09:58:26
    Temat: Re: który z dwoch laptopow?
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:hvd7up$juu$1@inews.gazeta.pl...

    > Zapomnij wiec o obydwu, mialem watpliwa przyjemnosc pracowac chwile na
    > Dellu z ekranem 1366x768 i to maczace jest zwykle przegladanie WWW, o
    > CAD/CAM albo arkuszach excela nie chce nawet myslec.

    jaki więc ekran pozwoli na komfortową pracę z dużymi arkuszami exela, gdzie
    tabele są duże, skomplikowane, z setkami/tysiącami okieniek na
    arkuszu/ekranie?

    większy niż 15,5-15,6 cala? tego chcę uniknąć, nawet te 15 cali jest dla
    mnie duzym rozmiarem gabarytowo.

    a może wystarczy 15,6 cali, ale o większej rozdzielczości?

    rozwiń proszę i uzasadnij.

  • 12. Data: 2010-06-18 11:24:01
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Zewnętrzny.
    Z matrycą o porządnej technologii.

    -----

  • 13. Data: 2010-06-18 14:10:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Konrad N.S." <n...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > mnie duzym rozmiarem gabarytowo.
    >
    > a może wystarczy 15,6 cali, ale o większej rozdzielczości?

    Nie chodzi tyle o rozmiar, co o dostepna rozdzielczosc. Przy 768 pikselach w
    pionie, 1/3 ekranu zajmuja paski narzedziowe.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 14. Data: 2010-06-18 21:31:29
    Temat: Re: kt?ry z dwoch laptopow?
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-16 08:10, Artur(m) pisze:

    > Dla mnie wa?ne (cho? mo?e bez przesady czas dzia?ania na akumulatorach)
    > Wi?kszy czas pracy na akumulatorze to, co oczywiste, mniejsze grzanie
    > sprz?tu

    oczywiste ? czy możesz wyjaśnić tę oczywistość

  • 15. Data: 2010-06-22 20:18:18
    Od: d...@o...pl

    > poszukiwałem laptopa, średniej/dużej matrycy, z dużym ramem 4GiB, i win7,
    > oraz dwurdzeniowym procesorem.

    szukaj zestawow z prockiem i7(laptopiki) albo i9(pecety) jesli juz sa w polsce

    win7 nie swiadczy o szybkosci,stabilnosci spzreciku

    matryca
    hd led

    duzo ramu?????
    lepiej wydajna karta graficzna ;] ktora nie ciagnie z ramu ....

    no i tyle

    pozdro :)