  • Data: 2010-06-19 13:44:27
    Temat: Re: którędy ze śląska nad morze w wakacje?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Jun 2010 13:30:24 +0200, Przemysław Czaja wrote:
    >To jest właśnie ten paradoks w którym dokładając 200km zyskujesz na
    >czasie, bezpieczeństwie i wbrew pozorom na paliwie bo jak ustawisz
    >tempomat na 110km/h to właściwie do konca trasy tak dojedziesz, spalisz
    >mniej niż ciągłe zwalnianie przed fotoradarami, wiochami, rondami,

    Tylko ze jak ustawisz 110 na tempomacie i nadrobisz 200km, to nie
    zyskasz na czasie, nie zyskasz na paliwie i nie zyskasz spokoju, bo to
    za wolno zeby jechac lewym pasem i za szybko na prawy.
    Chyba ze w weekend, gdy u niemca tirom nie wolno.

    A jak przyspieszysz to znow roznie z tym bezpieczenstwem moze byc ..

    J.