  • Data: 2012-07-25 19:10:56
    Temat: Re: ktore opony: Barum czy Uniroyal
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ad" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:juoa7d$n8b$1@news.task.gda.pl...
    > Skłaniam się ku oponom Barum, ze względu na 100 zł niższą cenę za komplet.
    > Na Oponeo.pl Barum ma oponię 4,8/6 a Uniroyal 5,1/6
    > Pytanie czy warto dołożyć do Uniroyal?

    Nie miałem uniroyala, ale miałem barumy (zimówki). Bardzo przeciętne (choćby
    w porównaniu z zimowymi dunlopami), ale do jazdy po mieście i sporadycznie w
    trasę mogą być. Mają za to inną wadę - trzy były jajowate a jedna krzywa,
    duże wyzwanie dla wyważającego. Kupiłem razem z autem, nie było mowy o
    wymianie, ale raczej już nigdy więcej.

    --
    Yogi(n)