  • Data: 2010-09-01 11:52:53
    Temat: Re: która nokia po E50?
    Od: yendy <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Wrz, 09:04, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    > Jak się uwali telefon to masz trupa, Phenix go nie widzi i tyle. Wiem bo
    > kiedyś sam uwaliłem e51 ;P

    Kłamiesz jak POlitycy! Jak można uwalić telefon przez wgrywanie
    firmware przez usb i Phoenix?
    Tylko tak, że poprzez błąd użytkownika (wgrywającego) firmware nie
    zostanie wgrany i telefon nie działa. Tak jak komputer bez poprawnie
    zainstalowanego MS windows, Linuksa czy innego systemu operacyjnego.

    Tak więc w programie Phoenix jest taka opcja, że można wgrać firmware
    na telefon-CEGŁĘ, czyli telefon który "nie wstaje" (którego nie da się
    nawet włączyć).