  • Data: 2010-06-19 19:12:51
    Temat: Re: któr?dy ze ?l?ska nad morze w wakacje?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Jun 2010 18:04:57 +0200, Marcin Luty wrote:

    >Jadac od Poznania - nie. Patrzac na mape to jest dokladnie przed Kanalem
    >Miejskim - na znaku widnieje "Krakow - prosto" a ja tam dalem w prawo w
    >kierunku MM.

    Hm, moze sie myle, ale wydaje mi sie ze kieruja w prawo.
    Ciezarowki to nawet maja zakaz prosto jechac ..

    A moze mi sie pomylilo z Grabiszynska - na placu Legionow tez cie
    skieruja w prawo az do konca - do Hallera.
    Taki sobie objazd wladza wymyslila :)

    >Ale powaznie to baaaardzo pomaga tempomat. Odkad go zalozylem mam
    >przeswiadczenie, ze juz nigdy auta bez tego wynalazku nie kupie. I sprawdza
    >sie dokladnie w takich warunkach - autostrada, stala predkosc przez dlugi
    >czas.
    >Co prawda TIR-y troche przeszkadzaja ale jednym z ficzerow tempomatu
    >jest automatyczny powrot do zadanej predkosci po chwilowym przyspieszeniu,
    >wiec nawet podczas dynamiczniejszego wyprzedzania go nie wylaczam.

    Bo to ma byc taki z regulacja predkosci. Przyciski + i - i sprawdza
    sie od 80 do 180km/h :-)

    Biorac pod uwage ilosc autostrad w kraju - nie jest to jednak
    wyposazenie pierwszej potrzeby. A dobrze ustawiony pedal gazu nie
    przeszkadza prawie stale.

    >W przypadku jazdy z Krakowa to 1,5 godziny

    Wydaje mi sie to przypadkiem.

    >Tej drogi w ogole nie bralem na powaznie pod uwage, z DK11 zjezdzalem w
    >Poznaniu i... tak, nie da sie tej trasy zgodnie z przepisami zrobic w tym
    >czasie - no chyba, ze w nocy.

    Kolega z zalozenia chcial w nocy, ale nawet w dzien, tak z niewielkim
    naruszeniem przepisow ?

    >No to na dzien dobry:
    >Krakow-Kolobrzeg via Berlin 8,5 h jazdy
    >Kolobrzeg-Krakow via Poznan, Wroclaw 10 h jazdy

    Ale dopiero jak czlowiek przeanalizuje zapis to widzi czemu tak wolno,
    lub czy naprawde tak szybko. :-)

    J.