  • Data: 2010-06-21 10:09:32
    Temat: Re: którędy ze śląska nad morze w wakacje?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:

    > Kiedy jedziesz, bo my wyjezdzamy z Jaworzna 30/31 lipca okolo 2h w nocy do
    > Rewala. I tez zawsze jedzilem S1/E75 dalej na Torun/Bydgoszcz i do celu.
    > Jednak caly czas sie zastanawiam nad opcja A4 do Wrocka (szybko i prosto)
    > i dalej na Poznan a nastepnie kierunek Rewal/Baltyk.
    > Cavallino jak tam przejazd przez pyrlandie rano z piatku na sobote i dalej
    > w kierunku Baltyku,

    Jeśli to jest jakaś zmiana turnusów, to niech Ci nawet do głowy nie
    przyjdzie, żeby jechać przez Poznań.
    Czasem do Obornik można jechać przez 2 h w takiej sytuacji.
    Jak już to przez Buk/Szamotuły.
    Ale jak masz dalej autostradę, to nią jedź, bo z Poznania nie ma prostej i
    dobrej drogi do Rewala.

    > chodzi mi o roboty drogowe, dziury, podmycia, tiry itp.

    Na tej trasie nie pomogę, praktycznie nie używam.