  • 1. Data: 2010-05-28 17:30:56
    Temat: kto to do mnie wydzwania co to za numer?
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    od kilku dni ktoś ciągle do mnie wydzwania z tego numeru? co to za numer

    32 493-25-00

    podejrzewam ze jakis bank albo ubezpieczalnia ale nie jestem pewien

  • 2. Data: 2010-05-28 17:55:54
    Temat: Re: kto to do mnie wydzwania co to za numer?
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 28 maja 2010 19:30, Anna pisze:
    > od kilku dni ktoś ciągle do mnie wydzwania z tego numeru? co to za numer
    >
    > 32 493-25-00
    >
    > podejrzewam ze jakis bank albo ubezpieczalnia ale nie jestem pewien

    Straszne :D A dlaczego nie odbierasz?

    A powiedziałeś/aś o tym mamie?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-05-28 17:59:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 28 May 2010 19:55:54 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Straszne :D A dlaczego nie odbierasz?

    może nie wie czy przedstawić się jako on czy jako ona

    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski